ÅreSnö? Vart är du?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÅreSnö? Vart är du?![]()
Beror på temperatur, vind etc men varierar med underställ, "vintertights", tights för längdåkning som är vindskyddade framtill, fleecetröja, vindjacka eller softshelljacka, mössa, handskar. Dubbade skor, jag använder Icebug.Ni som springer, vad har ni på er vintertid? Har helt tappat motivationen vad gäller gymträning och pass och tänkte ge mig på springträning ute istället..
Beror på temperatur, vind etc men varierar med underställ, "vintertights", tights för längdåkning som är vindskyddade framtill, fleecetröja, vindjacka eller softshelljacka, mössa, handskar. Dubbade skor, jag använder Icebug.
Vid runt -10 blir det kort och vid -15 blir det promenad istället.Tack, perfekt!
En fråga till; i hur kalla temperaturer springer du?
Ni som springer, vad har ni på er vintertid? Har helt tappat motivationen vad gäller gymträning och pass och tänkte ge mig på springträning ute istället..
Ja snöade för flera veckor sedan men allt försvann typ direkt förutom högst upp på fjällen. Igår snöade det rejält under eftermiddagen och nu började det precis igen...Redan lagt sig snö där alltså. Eller brukar det börja snöa i oktober?![]()
Jag lider av tidsbrist i kombination med allmän höstdepp, och har dessutom haft ont i huvudet varenda förbannade dag i nästan två veckor, så jag känner att det inte riktigt finns energi att ta tag i någonting just nu. Jag var på yoga igår vilket var lika bra som förra gången, men utöver det ser det inte ut att kunna bli mycket mer än lite ridning och promenader den här veckan. Jo, kanske lite styrketräning på söndag, ifall jag inte är allt för vissen efter lördagens Halloween-fest dvs.
Nästa vecka ska jag i alla fall gå tillbaka till crossfit, det ska bli underbart!![]()
Ja, vi får göra det! Snart är det jul osvTyp samma status här! Trött, huvudvärk och allmänt motigt. Vi får kämpa på![]()