Kroppen är lite allmänt ledsen på mig idag så blir lugnt med bara en promenad och en skrittur ihop med ungarna sen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Augusti har varit en rätt tung månad efter två månader på lätta ben.
Med en dag och ett pass kvar av månaden står jag på 16,2 mil, minst antal mil på en månad under året.
Om jag inte bryter båda benen passerar jag i morgon 6 år med 10 000 steg eller mer varje dag.
Japp, jag tycker Vibes är superbra! Roliga pass med låg tröskel. Finns massor utan redskap, en hel del med enklare redskap, yoga, stretch, rörelsepauser, andningsövningar, löpning mm.Hoppar in en snabbis med en fråga. Har någon testat getvibes? Skulle behöva lite fördiga hemmapass utan utrustning som gör att jag faktiskt kommer igång, håller igång och tycker det är kul i långa loppet.
Är du nöjd med strava? Fattar ju att det är det som "alla" använder nu.. hur funkar det? Jag har ju en Garminklocka och när jag började springa så var det väl jogg.se som var the shit typ så jag har fortsatt använda det så har ju i princip hela min "historik" där.. men verkar som att "alla" hänger på strava nu och funderade om jag skulle skaffa.. måste man aktivt föra över sina pass från klockan? Kör du gratisversionen?Visa bifogad fil 190270
Pannlampspremiär för säsongen. Det är lite mysigt ändå, att rulla på där i sin lilla bubbla av ljus. Lite duggregn men fortfarande ganska varmt.
Är du nöjd med strava? Fattar ju att det är det som "alla" använder nu.. hur funkar det? Jag har ju en Garminklocka och när jag började springa så var det väl jogg.se som var the shit typ så jag har fortsatt använda det så har ju i princip hela min "historik" där.. men verkar som att "alla" hänger på strava nu och funderade om jag skulle skaffa.. måste man aktivt föra över sina pass från klockan? Kör du gratisversionen?
Jag har haft gratisversionen i alla år och det fungerar helt problemfritt.Är du nöjd med strava? Fattar ju att det är det som "alla" använder nu.. hur funkar det? Jag har ju en Garminklocka och när jag började springa så var det väl jogg.se som var the shit typ så jag har fortsatt använda det så har ju i princip hela min "historik" där.. men verkar som att "alla" hänger på strava nu och funderade om jag skulle skaffa.. måste man aktivt föra över sina pass från klockan? Kör du gratisversionen?