Träningskompisar Nora/Örebrotrakten

Glimfeather

Trådstartare
Bor i Nora. Känner INGEN. Börjar bli trött på att träna och promenera ensam. Tränar främst spår och lydnad på låg nivå just nu, men tanken är att vi ska tävla så småninom. Nån som vill bli min kompis?

Sv: Träningskompisar Nora/Örebrotrakten

Kan du inte flytta till S-vall?:bump:
Jag sitter i samma sits vad gäller träningskompisar:mad:
Börjar tro att dom inte vill umgås med mig och nina hundar eftersom det alltid är tomt när jag kommer till klubben.. Dom springer kanske å gömmer sig:confused::cool:
Mina gamla träningskompisar springer å ynglar av sig hela tiden!:(

Skyll dig själv att du lämnade söder nu när skogen största träningsnarkoman flyttat hit. :D

Det har jag ju sagt hela tiden :p Ska inte jobba som stallslav hela livet heller :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 942
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 689
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 295
Senast: Otherside
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 785
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka