Träns bilder!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Muppz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 107
  • Visningar Visningar 27 816
Sv: Träns bilder!

Hööks med okänt pannband
DSC_0062-1.jpg

Jeffries
DSC_0034.jpg

Hubertus classic
DSC_0424.jpg

och kandar:
adam-kandar048.jpg

Hopplock från allt möjligt
IMG_0131.jpg

Med tanke på att jag har 38 träns (varav jag har 36 på bild) och diverse extra nosgrimmor och pannband (så jag kan få ännu fler variationer på tränsen) så vet jag inte om jag kan visa alla en och en på häst! :D Men visar dessa bilder och är någon intresserad så får ni fråga om bättre bilder på något speciellt träns! :idea:

IMG_9447.jpg

IMG_9454.jpg

IMG_9453.jpg

IMG_9451.jpg

IMG_9452.jpg

IMG_9448.jpg

Funkade inte så jag provar igen och skriver denna gång även ut vad det är för träns! :)

Med tanke på att jag har 38 träns (varav jag har 36 på bild) och diverse extra nosgrimmor och pannband (så jag kan få ännu fler variationer på tränsen) så vet jag inte om jag kan visa alla en och en på häst! :D Men visar dessa bilder och är någon intresserad så får ni fråga om bättre bilder på något speciellt träns! :idea:

Stübben kandar och Claridge House uppvisningsträns
IMG_9447.jpg

Kirkland Saddlery m OS-pannband, Gibbonkandar m OS-pannband, Stübben m Capone-pannband, Capriole, Stübben m utbytt pannband, Zaldi m utbytt pannband
IMG_9452.jpg

Knight's, hop-plock, hop-plock, Hööksträns, Frank Baines
IMG_9454.jpg

Hop-plock m CH-pannband, Hööksträns, Frank Baines, Rider's Company, Kirkland Saddlery, Okänt rundsytt i mkt bra läder made in england, Pariani, Cornet Line, Cliff Barnsby Whitaker collection, Stübben, Claridge House (kandar gjort till träns)
IMG_9453.jpg

Hansbo m CH-pannband, Gold Medal, Kieffer Silverline, Okänt i Tärnsjöläder, Claridge House, Hansbo/Frank Baines
IMG_9451.jpg

Hööks sidepull m utbytt pannband, hop-plock hackamoreträns m Stübbenpannband, rundsytt hackamoreträns (CH), Ett märke jag inte kommer på namnet på just nu, Jacson m utbytt pannband
IMG_9448.jpg

Glömde fota de extra pannbanden (har ganska många), men här syns ett urval av de extra nosgrimmorna jag har...

IMG_9449.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Men suck - nu syns helt plötsligt allting... jaja. Inte mkt att göra nu. :grin:

Men snälla människa!! :eek::eek::eek:

Haha, jag måste erkänna att jag blev avundsjuk. ;) Måste bara fråga om du har lika många hästar som träns? :angel:

KL*

Min häst

29473201.jpg

29269570.jpg

30953645.jpg

30802029.jpg

Sambons häst har bara ett han använder. Han förstår inte varför man byter :)

28000377.jpg

Senast ändrad:

Men snälla människa!! :eek::eek::eek:

Haha, jag måste erkänna att jag blev avundsjuk. ;) Måste bara fråga om du har lika många hästar som träns? :angel:

Haha, nä - just nu bara två hästar (haft tre som mest). Men det är 18 års samling som hänger där. Har även sålt en del med åren för att finansiera nya träns. Jag ÄLSKAR hästutrustning - speciellt träns - så jag samlar. :)

Oj vilken fin samling :love: imponerad.

Alla var ju verkligen snygga och välvårdade också, dedär måste jag uppnå :bump:

Du är min nya idol! :love: ;) :D

Jag älskar också träns, går att variera i oändlighet med nya bett och pannband! :d

Har bara två stycken än så länge, ett från Dyon Collection (med remontnosgrimma) och ett från Hööks (med achengrimma)

kl
Två av mina, har fler men de är ganska fula...

Ett av westerntränsen, med v-pannband

stübbentränset

Bellis05 skrev:
Oj vilken fin samling :love: imponerad.

Alla var ju verkligen snygga och välvårdade också, dedär måste jag uppnå :bump:

Fashionistan skrev:
Du är min nya idol! :love: ;) :D

Jag älskar också träns, går att variera i oändlighet med nya bett och pannband! :d

Tack så mycket! Eller vad jag ska säga! :p Jag är faktiskt väldigt glad och stolt över min fina samling! :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 091
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka