Träns bilder!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Muppz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 107
  • Visningar Visningar 27 815
Sv: Träns bilder!

:rofl:

Jag slänger mitt gamla träns när jag köper ett nytt. :D
Just nu har jag ett kombinerat träns/kandar. Haha.

Ska nog köpa ett nytt träns och ett nytt kandar senare i år.

Var det inte du som slängde Pikeurridbyxor du inte kunde ha längre också? Varför säljer du inte grejerna istället?

Mina handsydda träns med tenntrådsnosgrimmor...

anditrans.jpg

kvtrans.jpg

Sen har jag ju iofs en hel uppsjö av köpeträns, det mesta från h**ks :) Och några från B*rjes... Men de är väl inget o visa upp kanske...

29828227.jpg
[/url][/IMG]
här är min lilla samling träns ^_^
har 2 träns som är mer än 10år gamla shettland och ponny, ett hop plock, och ett globus med pullar nos grimmma.
30573806.jpg
[/url][/IMG]
och sen detta jag gjort själv^_^

Jag brukar försöka göra det.
Fast det är inte många som vill ponnyträns i mitt stallumgänge, det är hoppryttare och stora halvblod för hela slanten här.
En stübben nosgrimma har jag lyckats tvinga på en. :D

tack^_^ jag är väldigt nöjd med det även om det inte blev helt perfekt:D
nästa får jag nog vara mer noggrann med ^_~

Har du ingen bild på det egengjorda tränset när det sitter på hästen? :laugh:

KL
Kör den tråkiga varianten men säg till om ni vill se nåt "på häst" så försöker jag ordna det.http://i101.photobucket.com/albums/m46/Flykten/DSCN0285.jpg?t=1274386856
Från vä underst hänger ett treadstone klinkerträns över ett ch klinker båda m pullargrimma, kieffer pullar, hubertus classic rundsytt, zaldi m cavallo pannband och sist ett rundsytt ch (egentligen ett kandar men används som träns).

DSCN0287.jpg

jacson, zaldi pullar, stübben diana, ch klinker pullar, okänt ponnyträns,lyckås ponnyträns.

DSCN0288.jpg

Hubertus classic, zaldi pullar, jacson.

DSCN0286.jpg

Lyckås m schockemöhle pannband, zaldi, det undre i mitten är ett treadstone klinker m pullargrimma, schockemöhle brisbane? kandar men används som träns.

DSCN0284.jpg

Döbert rundsytt kandar utbytt pannband men även det ett Döbert, Frank Baines kandar.

Tror jag fått med alla men kan ha missat nåt.

Bra gjort! Efter 25 år är jag bara uppe i kanske 10 träns men har å andra sidan 63 schabrak :p

NÄSTAN så jag skäms nu... jag räknade mina schabrak idag... Och jag har 95 stycken!!! :eek: Plus att ett är på väg och två till som jag vet att jag ska beställa! :o

Ja, jag behöver ju inte undra varför jag aldrig har några pengar på banken! :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 091
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition - del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka