Ragge_

Trådstartare
Hejsan hoppsan, jag ska köpa ett träns.
Har hört att EKO's är kassa, börjes sådär, åå henrikssons här i stan är svindyra :crazy: Men vad tycker ni om börjes träns ?? Bra lr dåliga ? begangtat träns ? uhm.. haha nej tack :smirk:

Sv: Träns ?

Börjes allra billigaste (typ remonttränset för 89:-) är inte så bra om man har otur, det kan tydligen skilja en del i kvalité mellan exemplaren.

Annars har Hööks en del halvbilliga träns, deras Claridge House-modeller är riktigt fina.
Samma sak med Jacson och Knights Leather, som säljs i vanliga ridsportbutiker.

Men Börjes har ju kvalitetsträns oxå...typ stubben....

Har haft flera bra träns från Hööks lite dyrare varianter mjuka o sköna .

Kan INTE rekommendera Börjes billiga träns! Det är ofta sprickor vid spännen och tyglarna ofta ojämt tjocka i lädret (har egna erfarenheter) Hööks håller bättre kvalite på sin billiga träns.

Man ska inte köpa börjes utlänska träns, Läder från utlänska länder. Det töjer sig efter bara nån vecka...

Vad tycker ni om börjes grimmor da ? samma sak där ? :smirk:
Har köpt det mesta i hästväg där förutom sadel och träns trpr jag =D Dom billiga dåliga lr .. sämre kvalite iaf ?

Köpte ett jättefint träns från börjes för ca 5 år sedan som jag fortdarande använder. :banana:
Det kostade ca 400 och var ett av deras dyraste.(förutom då stubben)
Stod att det var engelskt kvalitetsläder & det var det....
Tror dock inte att de tränsen som kostar runt 100kr håller så bra kvalitet...

Ragge_ skrev:
Hejsan hoppsan, jag ska köpa ett träns.
Har hört att EKO's är kassa, börjes sådär, åå henrikssons här i stan är svindyra :crazy: Men vad tycker ni om börjes träns ?? Bra lr dåliga ? begangtat träns ? uhm.. haha nej tack :smirk:

Kan inte hålla med om att ekos träns är kassa. De har ju från Zaldi, Chetak, Jacson, Globus mm mm Har inte sett något skitträns där faktiskt..

TheHunted1 skrev:
Man ska inte köpa börjes utlänska träns, Läder från utlänska länder. Det töjer sig efter bara nån vecka...
Du måste mena de läderprodukter som är av indiskt läder :confused: Det är skräp om nåt..

Jag har ett (som jag tror är) börjesträns i superfint läder, ganska billigt. Köpte ett billigt träns på hööks som är kass kvalitet. Typ hårdplast känns det som.

åh henrikssons är den bästa affär som finns ju!
okej dyra men dom har oxå märkesgrejer som håller!!

/en som tröttnat på skitgrejer

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 956
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka