Sv: Träns ?

ja, bra e dom.. har köpt ett par tyglar där bl.a , vissa har ju bättre kvalite' än andra!! men det lönar ju síg kanske.. :smirk: för om man köper saker som pajjae efter 1 gång för typ 50 kr . blir de ju billigare om man köper nåt dyrare å bättre !! :D

Henrikssons har ju faktiskt billiga träns också... Kanske inte som Börjes billigaste men nog i samma prisklass som Jacson och hööks... Vad ska det vara för prisklass??? VAd får det kosta som max... Dyons Glengordon Collection är ju bra kvalite nu, skit när det kom... Jacsom likaså... Ska dom sälja måste lädret vara mjukt... Det finns för mkt att välja mellan nu, förr fanns bara Stubben typ...

Notorius skrev:
Finns det verkligen indiskt läder ? :eek:

Javisst. Det brukar finnas i billiga sadlar (sk skräpsadlar), stigläder, träns, grimmor osv. Ja allt som är av läder kan vara av indiskt och då också rätt billigt och kass kvalitet.

Jag tycker absolut inte att Eko's träns är kassa. Tvärt om, mjuka och fina. Snygga är dom också :)
Syrran har ett Chetak på sin pålle. Det är superfint :)

Jag tycker hööks horse head träns håller jätte bra kvalitet är är super snygga, Har ett pullar träns därifrån. Men jag tycker dom nya tränsen har blivit så dyra..

har ett jättetrevlig chetak-träns från Eko som jag haft i två år och är jättenöjd med. Tror det kostade 300kr. Dom har både billigare och dyrare träns. Det är första stället jag kollar på om jag ska ha nåt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
5 956
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka