transportskydd

Miss Sixty

Trådstartare
Jag har ettpar mariblåa Mark todd skydd som värkligen har varit super men som jag hälst inte vill använda mer.

Vad finns det för andra transportskydd som är bra och vad ligger dom i för pris?

Senast ändrad:
Sv: transportskydd

John Whitaker:

TravelBootslifestylelg.jpg

Hööks. 600 spänn tror jag. De är marinblå och sitter superbra! :bump:

-Susanna- skrev:
Det var fin modell på dom men finns dom i andra färger?

Nepp, finns endast i den färgen. Men ev. håller de på och gör ett par som kommer vara ljusblåa skulle jag tro...

ok, men ljusblåa är väl inte smart med tacke på all smuts som skulle synas så väl?
Synd att dom inte hade andra färger. Vet du vad dom kostar?

-Susanna- skrev:
ok, men ljusblåa är väl inte smart med tacke på all smuts som skulle synas så väl?
Synd att dom inte hade andra färger. Vet du vad dom kostar?

Asså, marinblå med ljusblå passpoal asså, lite otydlig, sorry!
Men inte säkert, hörde det nånstans...

I England kostar det runt 680 kr om man översätter direkt, men här i Sverige lär de ligga på kanske 800 kr... En till bild.

Jaha, det va så du menade, tyckte att det va jättekonstigt med lusblåa transportskydd!

De bucas jag har, som för övrigt är KANON, är blåa men så är de också några år gamla.

De byter väl färg när de byter färg på täckena tror jag.. Kan det stämma?

Kompisen har svarta bucas och så ska det väl finnas bruna också?

bucas_8.jpg

Sånna har jag. (Första gången jag lyckats få in en bild! :D )

Senast ändrad:

Japp, bruna finns det!
Jag har stått och suktat efter som eftersom jag blivit brungalen, allt som är fint och speciellt brunt har jag väldigt svårt att motstå. Men det känns lite onödigt att köpa såna när jag redan har ett par välfungerande svarta som är samma modell som JW:s

Pessoas hade nog jag också satsat på om du nu inte vill köpa nya Mark Todd. Dom är ju helt klart bäst!!!
Bucas mfl har så många kardborrar att de klistrar ihop sig i början innan man har nått slutet...
Shires mfl har lite billigare men dom har ju ludd inuti... det är ju väldigt mkt mer praktiskt att torka av nylonfodret i de båda första...
Och som vanligt är det väl inte direkt pengarna som styr...hihihi

www.ridsportshopen.com så finns det transportskydd liknande
JW's. Min kompis har såna och de är så bra att jag ska köpa dem
till mina hästar också. De marinblå är snygga, de andra färgerna
är ju väldigt b-ponnystuk på bara :smirk: .

Håller med, Pessoas är jättefina! Snygg design och snygga färger :)

Liknande trådar

Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
186
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Jag gillar inte att rida med skydd eller lindor pga värme och har aldrig sett nåt behov av det förrän Barkas nuvarande ligamentskada...
Svar
11
· Visningar
529
Senast: Elo
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Elitloppet – en gång om året!
  • Ofräsch häst?