Transportskydd

Sv: Transportskydd

Jag har de svarta från Hööks, kostar någor runt 200:- tror jag. Sitter jättebra, lagom stora och långa :)
 
Sv: Transportskydd

Jag har Hööks svarta skydd för typ 399kr. De är i storlek full men är egentligen för låga för min D-ponny. Ingen vidare passform, skulle se att de skyddade framtill på benen mer samt mer över knän och haser. Men de funkar, jag har en häst som står väldigt still i transport, åker inte långa resor ofta heller. Om jg åker långt (som till strömsholm i vintras) lindar jag hellre benen, alt. lindar under skydden.
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 114
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Hej Jag undrar om någon här har tips på en bra men inte alltför dyr motionscykel? :) Jag ska börja med mer intensiv rehab efter mitt...
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Twihard
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 157
Senast: ginnies
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
0
· Visningar
157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp