Trapprädd vovve...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Lillsessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 707
Sv: Trapprädd vovve...

Hängde inte riktigt med....Kände mig som ett bukefalos-eko där ett tag. "vaaaa, svarade du miiiig?"

Sv: Trapprädd vovve...

Jag hängde inte heller riktigt med i allt det här..

Vad jag menar med den hårda metoden är att det finns ju folk som gör på olika sätt. Endel väljer att muta hunden, endel "tvingar" nästan hunden att genomföra något osv.. förstår ni?

Jag kan själv säga att jag är inte rädd att plocka ner min hund på jorden om det skulle vara så. Och visst, jag kanske gjorde fel som mutade honom i trappen, men ingen skada skedd... Man måste ju få göra misstag för att lära sig, eller hur?

Liknande trådar

Övr. Hund Idag har jag vart sämsta matten ever känns det som. Jag har vart så sjuk att det vart helt omöjligt för mig att röra mig. Har haft 40... 2
Svar
30
· Visningar
1 802
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
864
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 925
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka