Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
censur.....nä- har bara bytt namn
Hur då?????
Det går väl inte?
// M
Kanske beror på vilken anledning man har ...inte vet jag men visst går det.
Titta på buke-hjälpen![]()
och jag förstår inte PROBLEMET...det enda jag kan råda er om är att enas om en lösning tillsammansJag frågade INTE hur vi skulle göra upp för det vet jag redan men jag frågade vad som var normalt i sådana fall då jag vet att många med foderhästar samt ägare sitter o läser detta därför antog jag att någon kunde ge sina åsikter o tankar så det handlar fortfarnade INTE om hur vi löser problemet.
Jag störde mig inte på frågan. Men du fick visst taggarna utåt.
När jag hade en av mina utlånade så skickade jag inte med det jag verkligen var rädd om förutom sadeln.
Ett täcke blev stulet,det andra blev trasigt i bakdelen.Men det var sånt jag ändå hade räknat med när jag skickade med dem.De var inte nya precis.Klart att jag skulle velat ha nya men med den värdeminskningen var det inget att tala på.Så jag tog inget för det.
Bättre svar?Lycka till nu iaf.
lägger inte mer energi på detta finns inget att diskutera jag frågade hur man brukade göra...
kl
fattar fortfarande inte varför inte ts o fv gör upp det här själva istället för att skriva här på buke??:S om ni nu har så bra kontakt borde ni ju kunna göra upp i godo för det här med täcket?