S
Superbiddi
Köpte ett träns för ca 2 månader sen. Och eftersom jag har gjort egna hål i det få det är för stort på vissa ställen, så slängde jag kvittot här för några dagar sen då jag tänkte att jag ändå inte skulle kunna byta det. Dum som jag är.
Har varit bortrest i en månad och några i stallet har tagit hand om min häst ,och igår när jag smörjde tränset såg jag att det hade gått sönder på flera ställen.
Frågade en av tjejerna men hon såg lika förvånad ut som jag, och den andra som är min brorsdotter hon har noll koll på sånna saker. Tror inte häller att det har gått sönder pga hårdhänta händer utan för att det var konstigt i kvaliten från början och väldigt torrt i lädret. Tränset är använt max 15gånger.
Nu till problemet..
Skulle ju vilja kunna lämna tillbaka det men har BARA kvittot kvar från kortköpet. Inte det som visar vilka artiklar man köpt.
Tror ni att det finns nån chans att få pengarna tillbaka?
De har ju inte gått sönder där jag gjort nya hål.....så det beror ju inte på de.
Har varit bortrest i en månad och några i stallet har tagit hand om min häst ,och igår när jag smörjde tränset såg jag att det hade gått sönder på flera ställen.
Nu till problemet..
Skulle ju vilja kunna lämna tillbaka det men har BARA kvittot kvar från kortköpet. Inte det som visar vilka artiklar man köpt.
Tror ni att det finns nån chans att få pengarna tillbaka?
De har ju inte gått sönder där jag gjort nya hål.....så det beror ju inte på de.