Trasigt träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 889
N

Notorius

Jag blir så sur, mitt nya Glengordon träns som jag använt 3 gånger gick sönder idag när vi tävlade, som tur var när vi var klara med allt, när pappa skulle spänna upp nosgrimman :mad:
Sen har lädret blivit grå-aktigt.
Det var det andra Glengordon tränset, och för en kompis har det också gått sönder, kan man kräva pengarna tillbaka?
Har kvar kvittot...

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Trasigt träns

Notorius skrev:
Jag blir så sur, mitt nya Glengordon träns som jag använt 3 gånger gick sönder idag när vi tävlade, som tur var när vi var klara med allt, när pappa skulle spänna upp nosgrimman :mad:
Sen har lädret blivit grå-aktigt.
Det var det andra Glengordon tränset, och för en kompis har det också gått sönder, kan man kräva pengarna tillbaka?
Har kvar kvittot...

Klart du kan kräva pengarna tillbaka, det är alltid garanti på alla varor. Snacka om dålig kvalitet om det går sönder sååå fort! KASST!!

kräv pengarna tillbaka och köp ett annat märke, sådant måste man reklamera så tillverkaren får tillbaka det. Trist! :mad:

Vi ska in med det imorrn, vi har typ lagt ut tillräckligt mycket på bensin för att byta alla jävla träns för att kunna köpa ett Sabre-träns eller nått annat mellandyrt egentligen om man ska tänka så snålt ;) :p

Tror jag ska ska vara extra jobbig och ringa till Equalityline också och klaga (de är ju grossister för Glengordon) :angel:

Ja, det tycker jag du ska ;) Ska man klaga ska man göra det ordentligt :D

Oh yeah, jag bussar pappa på dem, tror inte det finns nån som kan klaga värre än han på trasiga saker :p

Haha, annars kan du ju anställa mig, jag är gnällspik 24/7 så jag kan mina saker :p Det känns alltid lite bättre när man klagar över saker osm inte fungerar innan man tar itu med problemet :D

Mitt Glengordonträns är JÄTTEFINT! (Till salu :angel: )

*knappstöld*

Tips på träns mottages :D
Innan kl 9 imöra :p
Max 1000 kr, för jag har bara 1500 och jag ska köpa Eskadron skydd också :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 396
Senast: Johanna1988
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 824
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
5 998
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 495

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka