Äntligen är han på G igen och laddad som tusan 😂 Vem har bytt ut min häst!? Alltid fått höra att han är så lat osv i träning men inte nu längre 😅
B039FAFA-7AA3-40A3-9F8B-C27BE370F8E6.jpeg
 
Vi får se om de blir någon mer start i år, vill helst inte tävla honom på hakar pga av den gamla senskadan. Vi undviker hakar så länge som de går nu men med tanke på att de bara regnar dröjer de nog med vinterskoning ..
Vårt andra lilla projekt Palle han tränar vidare långsiktiga planen är att kvala på hemmaplan till våren. Dock har han visat sig vara ganska hård när han tränar, vi blev dock varnade för att just de att han kunde ta saken lite i egna hovar när han känner för de, men han är världens snällaste så bara försöka hålla honom lugn och tillfreds, kan också vara läge att dra på dövhuvan igen. Den togs bort då han mest blev irriterad när han vart svettig men kan vara värt att sätta dit den igen om de håller honom lugn 😊
Men skämde bort dem med varsitt pannband 💎😂
 

Bifogade filer

  • 11261D9A-E1B1-4358-A3E5-C6BF78B55B04.jpeg
    11261D9A-E1B1-4358-A3E5-C6BF78B55B04.jpeg
    196,8 KB · Visningar: 29
FCEF9DB5-7A47-48F7-AF0B-9A01921D819A.jpeg

Fick klippa herr Lurvbert 😬Först halvklipptes han men efter första jobbet insåg vi båda att han behövde en helklippning. Dels blev han odräglig in transporten när han blev svettig, aldrig några bekymmer annars att köra honom och sen hade han börjat få regnskållor på halsen ... Grattis så klipp klipp och nakenråttan gjorde entré i vårt stall 😂💎 Sulky beställd så kanske blir start ändå funderar på att ta ut honom i monte .. Men då behöver någon först rida ett riktigt jobb på honom! Han har startat två gånger i monte tidigare.
 

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
2 880
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
27 651
Senast: lewellyn
·
Trav Ska vi ha en liten gissningslek! Hur många ston kommer hingstarna att betäcka 2008 i Sverige? Nedan är fjolårets hingstar med siffror...
Svar
3
· Visningar
1 578
Senast: Natasja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp