Trav/barock

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Totti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 174

Totti

Trådstartare
Är det ngn som har nsv som startar o tränar barock samtidigt? Har det lett till bättre prestation på banan? Vid vilken ålder har ni börjat rida in dom?

Sv: Trav/barock

Barock vet jag inte, men Joggman har hela tiden dressyrtränats. Läs mer på om du letar rätt på hans hemsida.

Det var ganska nyligen uppe en tråd där folk berättade om att dom red dressyr, vissa av dom hade aktiva kbl. travare.:)
Ligger på "dressyr"
"Kallblod som dressyrhäst" av Nikki o Fabian

Senast ändrad av en moderator:

Rikkan skrev:
Det var ganska nyligen uppe en tråd där folk berättade om att dom red dressyr, vissa av dom hade aktiva kbl. travare.:)
Ligger på "dressyr"
"Kallblod som dressyrhäst" av Nikki o Fabian

:bump: :bump: :bump: :bump:

Kolla in på forumet "barockridning" där finns många som rider sina travhästar (mest kallblod) vissa startas och vissa har paus i tävlandet pga skador mm och andra har tävlat klart.

Liknande trådar

Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 192
Senast: Piaff
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 297
Senast: Kajsalisa
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Piaff
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 742
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka