Trav täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare nanna_liten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 512
N

nanna_liten

Halloj alla . Fick hem min "pälsprins" Crowning Sib För 3 veckor sen, som såklart är helt under bar :love:
Men nu till Frågan: Han hade den där modellen av täcken som man endast ser att endast travare har. Alltså med en gjord och dubbelknäppning på själva gjorden, krångligt beskrivet, men ni kanske förstår? :smirk: . Den ena stod det Ruljangsen på, det andra Lars Biderman, slog upp på google och kom endast in på lars biderman, men det stod inga prisuppgifter, modeller mm där. Finns det ngn här som vet vad ett sånt täcke kostar, samt om det finns fler företag som säljer dom. Kanske nån med hemsida och bilder på olika modeller?

Tacksam för svar.
mvh Anna o Sibbe

Sv: Trav täcken

Mitt favorittäcke är Ullergårds. Jättebra passform.
När det gäller Bidermans (som också är bra) kostar tävlingsstäckena kring en tusenlapp beroende på om det är sommar eller vinter.

Länk till Ullergårds http://www.nipie.se/ Klicka sedan på Ullergårds

// Suzanne

ps. täckena sys upp efter just dina önskemål ds.

Senast ändrad av en moderator:

Ullergårds är helt outstandingtäcken....nu har jag bara ute täckena men dom är överlägsna...har sett deras ulltäcke på riktigt och dom är MYCKET snyggare i verkligheten än på bild...dessutom har dom en bra lösning på bogarna och ett suveränt innerfoder på alla täcken...finns inte ett hår som fastnar där :bow:

Eftersom du tycks bo i stockholm så har du hästäffarerna på solvalla . Priserna är lite olika på vad du vill ha men räkna runt 900-1000 kr.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 397
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 407
Senast: Lisa2014
·
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 095
Senast: scizofren
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 965
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Husvagnsrenovering
  • Hiss eller diss - del 6

Hund, Katt, Andra Djur