Bukefalos 28 år!

Tråkigt att så många ska ha så negativa åsikter om travisar.. här uppe är det helt ok nu faktiskt, för ca 15 år sen var det väl lite värre men så länge det går åt rätt håll så :)
Min travis har tävlat både hoppning & fälttävlan de senaste 13 åren med placeringar, & jag har faktiskt fått många glada & positiva kommentarer under de åren. Travisar är oftast väldigt lättlärda & positiva, & lydiga.
Min förhoppning är att alla hästar ska bli bedömda för det de presterar & inte vilkan ras de råkar vara..
Lycka till med tävlandet!
 
Håller med!! Ja e glad över att de flesta här verkar gilla travare!! :D För jag menar de är ju avlade till att springa med sulky bakom sig å ändå kan dom gå in å va duktiga i annat också... Så de som tycker att travare är dåliga hästar tycker jag borde tänk lite mer på vad de säger och fatta att travare är ju helt underbara hästar :love:
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
2 277
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 486
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 242
Senast: shia
·
Islandshäst Jaha, ja. Då var väl tävlingssäsongen slut, för de flesta av oss. Oavsett om vi tävlar för skojs skull eller för att tävla, så att säga...
Svar
5
· Visningar
1 953
Senast: Snurre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp