Travet utan Stig H?

Sv: Travet utan Stig H?

Jaha.. Bara åt sonen David? :confused:
Inte åt dottern Jenny? :d

Jag kommer med popcornspåsen (varning för att sitta framför mig, när upploppet kommer:smirk: )
Kan plocka upp SHJ på vägen, sätter honom i baksätet som en kung ska sitta! Kan tom tänka mig att dammsuga och ev tvätta bilen dagen till ära!

Äsch, var lite taskig där...
Jag menade så här:
Att se SHJ:s framgångar på tv lär ju ta betydligt längre tid än att se dina och humlans framgångar.

Sorry om det var elakt skrivet, men jag menade inget illa. :o

Prakas skrev:
Äsch, var lite taskig där...
Jag menade så här:
Att se SHJ:s framgångar på tv lär ju ta betydligt längre tid än att se dina och humlans framgångar.

Sorry om det var elakt skrivet, men jag menade inget illa. :o
Vi kan vara motsatsen- Hur man inte ska göra :idea: ;)

Då jag och min familj känner SHJ personligen så ha vi vetat detta en längre tid och anser att han gör helt rätt, tänk att i hela sitt liv flacka runt från bana till bana och från land till land och sällan/aldrig vara hemma en hel helg. Han finns ju kvar som tränare och kan nu fokusera sig mer på det, och kolla på TV hemma i soffan en lördags kväll :-)

Tesse skrev:
Då jag och min familj känner SHJ personligen så ha vi vetat detta en längre tid och anser att han gör helt rätt, tänk att i hela sitt liv flacka runt från bana till bana och från land till land och sällan/aldrig vara hemma en hel helg. Han finns ju kvar som tränare och kan nu fokusera sig mer på det, och kolla på TV hemma i soffan en lördags kväll :-)

Får man möjligtvis fråga vad du heter? :d :banana: :banana: :banana:

Min pappa jobbade tillsammans med SHJ i början av deras karriär, var stallets kusk och skötte Duke Iran....får se om du kan forska lite:d

***raderat***

Senast ändrad av en moderator:

Tesse skrev:
Min pappa jobbade tillsammans med SHJ i början av deras karriär, var stallets kusk och skötte Duke Iran....får se om du kan forska lite:d

OK!! Tack :) hihi....;)

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet... 2
Svar
27
· Visningar
1 627
Senast: __sofia__
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: Edla
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 058
Senast: Blyger
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 369

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka