Travtäcke - vart ?

NoExit

Trådstartare
Vart hittar man dem på Internet, tycker att de är jättefina, de är lite glansiga i materialet (oftast röda & blå vad jag har sett :p )
Vill ha ett sånt till min Häst.

Sv: Travtäcke - vart ?

Börjes har haft ett svart vet jag.
Sketsnyggt!! Fast jag vet inte om de har kvar det

Ladugårdsinrede har såna täcken. Bävernylon. Även Z-täcket.

Z- täcket har, o då får man välja färger själv! De har med både omlottknäppning o vanligt. Finns även så att man få med foder. priset ligger runt 6-700 har jag för mig. De fodrade lite mer. Jag o en kompis beställde täcken därifrån att ha till utställningar, mkt fint! går även utmärkt att brodera på, men det får man göra någonannanstans.

Jag har ett från Hansbo, snyggt och hållbart =P Har utan kryssgjordar men täcket sitter kvar under hela natten..

lillhastenistav.se har travtäcken, jag köpte ett där till min ponny och gillar det jätte mycket :love:

Liknande trådar

Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
934
Senast: Bison
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
892
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
628
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 948
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka