Tre ryttere på en 5-gjenger...

S

sleepy

Jeg har allerede èn kjempeflink forrytter (medryttare), en venninne av meg som rir Bjartur to ganger i uka.

Nå har jeg fått tilbud om enda en forrytter; enda en venninne av meg, og hun er også kjempeflink. Hun kunne tenke seg å ri èn gang i uka.

Jeg trenger VELDIG både den ekstra tiden og de ekstra pengene jeg får hvis jeg takker ja til tilbudet... Men jeg er ikke avhengig av det for å klare meg!!!

Hadde Bjartur vært en "vanlig" hest dvs hatt bare tre gangarter, ville jeg ikke vært i tvil; jeg ville latt begge ri! De er "drømme-forryttere" begge to! :banana:

Men så er det dèt at jeg ikke har fått til tølten helt på Bjartur enda, han er stort sett veldig passaktig... Alle de andre gangartene er rene, og han er 100% ukomplisert og grei hest.

Vil det bli for mye med tre ryttere? Det finnes jo ikke noe fasitsvar på dette, men hva tror dere?

Den dårligste rytteren av oss tre er definitivt meg ;)
Vi er lugne, fornuftige ryttere og alle er 24år.

Hmmmm...

Evt går det jo an å prøve frem til jul, og se hvordan det går...
 
Vet bara att jag inte hade velat ha för många ryttare på min häst...men han är också väldigt känslig..
 
Jag har en medryttare på min femgångare, plus att min kompis rider honom då och då, jag tycker att det går jättebra! Han verkar tycka att det är trevligt med lite omväxling från jobbiga matte :o visst, siktade jag på SM och sånt skulle jag nog inte vilja ha någon medryttare, för då ska man ju finslipa :crazy:

Förra sommaren gick Skuggi som turhäst i fyra månader, för jag hade inte någon stallplats, och han kom faktiskt tillbaka lite bättre än när han åkte :o det var samma turridningsfirma som jag köpte honom ifrån, så de känner honom ju väldigt bra :)

Jag tycker du ska prova, det är ju bara att ångra sig om det inte fungerar! :bump:
 
Ja, jeg har bestemt meg for å prøve. Vi er jo tre voksne, lugna (var det riktig bøyd? Kan ikke bruke det norske ordet for "lugn" for det betyr noe helt annet på svensk ;)) ryttere, og Bjartur er en normalt følsom/kjenslig hest, han kjenner det han vil ;) he he ;) han er veldig grei og ukomplisert. Han har bare vært snill og positiv med de to (+meg) som har ridd han hittil, så alt tyder på at han synes det er helt greit. Gjenstår bare å se om det er like greit over tid, gangartsmessig.

:)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Ja, da er jeg her igjen med den umulige ponnien min. Unghest som siste uken har begynt å bete seg som hingst. Masse vrinsking hele...
Svar
4
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
1 815
Senast: tuaphua
·
Utrustning Jeg kjøpte Sprenger bøyelig gummibitt med litt tungefrihet til unghesten min Når jeg prøvde henne gikk hun med et kjempetykt enkelt...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
990
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp