Treårstest SWB 2016

Jag hittar det inte heller, men enligt Ridsport delades det bara ut ett diplom - hoppdiplom till Camaro M.

Såg också det och har tagit de poängen som står utskrivna i artikeln, men jag håller på med sammanställningen av de som inte har fått index ännu och t.ex. på Luxus-avkomman fattas hoppsiffrorna, på Boss-avkomman skritt och trav, och på Serafinon både mkh, exteriör och gångarter...
 
Såg också det och har tagit de poängen som står utskrivna i artikeln, men jag håller på med sammanställningen av de som inte har fått index ännu och t.ex. på Luxus-avkomman fattas hoppsiffrorna, på Boss-avkomman skritt och trav, och på Serafinon både mkh, exteriör och gångarter...

Mycket underligt, kanske kan skriva på deras fb och fråga?
 
Inte så underligt egentligen, Ridsport skriver bara ut info och poäng på de som blivit klass I och då bara i den gren de blev det. Men lite konstigt att de inte fått ut resultaten själva!

Aha, jag prenumererar inte så jag kan inte läsa hela artiklarna. Men jag hade för mig att de inte brukade lägga upp artiklarna innan resultaten lagts ut... Kanske drömt det. :confused:
 
Aha, jag prenumererar inte så jag kan inte läsa hela artiklarna. Men jag hade för mig att de inte brukade lägga upp artiklarna innan resultaten lagts ut... Kanske drömt det. :confused:

Reportern som var på plats har väl antagligen fått resultatet med sig i handen, alt utskickat på mail även om de inte lagt ut ännu!
 

Liknande trådar

Avel Idag drar första Unghästtesten igång, och jag tänkte att i den här tråden kunde vi diskutera resultat ur ett allmänintresse, alltså...
Svar
15
· Visningar
4 260
Senast: ranunkel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp