Trekker master till arab?

JeaNette__

Trådstartare
Har sett att de finns mkt trådar om bomlösa. Men de jag vill veta vad ni tycker om Trekker master till araber eller en ST dressyr? Eller vet ni någon annan engelsk liknande bomlös som passar dom flesta araberna?

MVH Jeanette

Sv: Trekker master till arab?

prova dökfunktionen, var en tjej här på forumet som provade en ST ganska nyss - bilder och allt - på en arab har jag för mig.

Sv: Trekker master till arab?

Okej, tackar ska ta och söka och se om jag hittar. Hittat tidigare till vanhala (eller vad dom heter) kan komma och prova sadlarna, och som tur är bor jag inte så jätte lång i från dom. Ska kontakta dom någon dag här framöver:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 272
Senast: Reshästen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
526
Senast: cassiopeja
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 675
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka