Trevlig tur

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fröken frieser var hyfsat loj idag, men samtidigt väldigt trevlig att rida. Jag red mycket tempoväxlingar och hon svarade fint hela tiden, både fram och tillbaka. :) Det kändes bra.

När vi gick förbi hjorthägnet passade jag på att filma dem. Fröken kom också med på bild. Någon vidare videokvalité är det väl inte att tala om men finns att titta på här.

Nästa vecka kommer hästägaren att åka bort så fr.o.m. tisdag och en vecka framåt får jag rida varje dag om jag vill. Och det vill jag ju :)

20150424_190209-liten.jpg
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 176
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 932
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp