Bukefalos 28 år!

Trevligt café i närhet till stadsarkivet Kungsklippan?

bettysmatte

Trådstartare
Jag behöver ev hitta ett trevligt café i hyfsad närhet till stadsarkivet på Kungsklippan imorgon. Hyfsad närhet = inom en kilometer ungefär. Jag fick tips om Bulleboden, men tyvärr stänger de redan kl 17 och jag behöver något som är öppet lite längre. Kanske till kl 19, eller så. Finns det något :) ?
 
Petite France på John Ericssongatan är öppet till 18. Kanske inte tillräckligt länge, men det är väldigt gott. Gillar du semlor är deras bland de bästa jag någonsin ätit.
 
Petite France på John Ericssongatan är öppet till 18. Kanske inte tillräckligt länge, men det är väldigt gott. Gillar du semlor är deras bland de bästa jag någonsin ätit.
Nej, tyvärr, är det inte tillräckligt länge. Men om jag känner mig klar på arkivet lite tidigare än förväntat kan jag ju gå dit en sväng ändå :) .

Är det "standard" att Stockholms-caféer stänger redan kl 18 (eller ännu tidigare) :confused: ?

Finns det något annat stället jag kan hänga på en stund om det behövs, förutom typ centralen då :p ? Något museum kanske som inte ligger alldeles för långt bort? Ge mig förslag :) !!
 
Nej, tyvärr, är det inte tillräckligt länge. Men om jag känner mig klar på arkivet lite tidigare än förväntat kan jag ju gå dit en sväng ändå :) .

Är det "standard" att Stockholms-caféer stänger redan kl 18 (eller ännu tidigare) :confused: ?

Finns det något annat stället jag kan hänga på en stund om det behövs, förutom typ centralen då :p ? Något museum kanske som inte ligger alldeles för långt bort? Ge mig förslag :) !!

När jag tänker efter känner jag nog till få fik som är öppna efter 18, har aldrig tänkt på det.

Nära Centralen finns Vetekatten på Kungsgatan, de stänger 20. Café Avenyn på samma gata är öppet lika länge.
 
Nej, tyvärr, är det inte tillräckligt länge. Men om jag känner mig klar på arkivet lite tidigare än förväntat kan jag ju gå dit en sväng ändå :) .

Är det "standard" att Stockholms-caféer stänger redan kl 18 (eller ännu tidigare) :confused: ?

Finns det något annat stället jag kan hänga på en stund om det behövs, förutom typ centralen då :p ? Något museum kanske som inte ligger alldeles för långt bort? Ge mig förslag :) !!

Kedjorna har öppet längre (Espresso House, Starbucks osv).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bet mig själv i kinden väldigt rejält för några dagar sen. Det är väldigt svullet och gör rejält ont. Har svårt sova pga smärtan, för så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 707
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
855
Senast: Cattis_E
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 179
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Senaste tiden tycker jag att jag har börjat lukta illa så fort oavsett hur ofta jag duschar. Svettas inte mer men svetten luktar...
Svar
15
· Visningar
926
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp