Trött, bara trött

Status
Stängd för vidare inlägg.
Long time no see, kära dagbok,

Jag trodde inte att jag skulle använda dig igen, inte när jag döpt dig till något så dumt. Der känns som att jag borde ha tagit ett gladare namn, så att glädjen alltid skulle finnas här att hämta. Nåja, bättre lycka nästa gång.

Just nu ligger jag i min säng och jag kommer inte upp. Jag borde vara någon helt annan stans nu, men ändå ligger jag kvar. Jag ser ingen mening med att gå upp, och jag är bara så trött. Trött i kroppen och i själen. Trött på livet som aldrig blir bättre. Trött, bara trött.

Men det går framåt, kanske. Kanske var det bättre ett tag, jag vet inte. 16 dagar var jag "ren" den här gången iallafall innan jag behövde skada mig igen. Det är nytt rekord, så jag antar att det går framåt. Heja mig.

Jag vet inte vad jag skriver, kära dagbok. Kanske behöver jag bara få ur mig lite skit, kanske behöver jag bara sätta ord på mina tankar. Jag vet inte när jag lyckas ta mig upp idag, men jag hoppas att det blir snart. Inget blir bättre av att ligga här, men jag är så trött.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 467
Senast: Jerseyite
·
  • Artikel
Dagbok Idag känner jag mig så otillräcklig. Otillräcklig på jobbet, som fru, som mamma och mest av allt som matte. Det känns som om jag skulle...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 521
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
826
  • Artikel
Dagbok Behöver få skriva av mig lite nu känner jag. 2023 var ett riktigt tufft år på många sätt, orkar/kan inte gå in på allt här men liksom...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp