Personer jag bara är trött på

Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet inte varför jag skriver dethär för jag vet ju redan att ingen bryr sig men whatever.
Jag är bara så JÄVLA trött på att 99 % av alla människor ljuger och är falska och skyller från sig och att dom har två val som är att se ner på en ELLER iggnorera en. Det är så JÄVLA tydligt att dom allra allra ALLRA flesta varesig vill se eller höra mig eller märka att jag finns. Men OM jag skulle säga nånting om att inte finnas DÅ måste man protestera?? Varför?? Jo det kan jag säga att det är nån falsk yta att man bryr sig fast man inte gör det. För att många kanske tror att domsjälva verkar bättre då men det gör dom INTE. Dom verkar bara så falska som dom ÄR.
Och om det är nånting jag verkligen INTE står ut med så är det falska personer som bara gör en o säker och att man inte kan lita på NÅN. Jag tycker ärligt mycket mera om dom som är elaka helt öppet och står för det för dom för väntar man sig iallafall inget annat av heller. Utan det är alla falska som VERKLIGEN kan få en att må skit påriktigt.
 

Jag får fucking PANIK för att jag ihuvud tagit FINNS 🤮🤮🤮🤮
Kommer inte skriva mera men tack @manda och @Bon att ni inte bara iggnorerar mig ❤️ jag kan inte förklara här men det hag be tytt SKIT mycket ❤️

Det låter otroligt jobbigt :cry: Hoppas du har någon bra personal med dig i kväll åtminstonde, och att vovvarna kan trösta dig lite. Önskar att jag kunde göra något också. ❤
 
Jag önskar att det fanns ett öga som alternativ på gillaknappen. Ibland känns det som att tumme upp ger fel meddelande och att sätta ett hjärta på ett hjärtskärande inlägg känns också konstigt. Jag :heart ju inte att du mår dåligt eller tycker att det är 👍 att det är skitjobbigt att du inte känner dig sedd. Jag skulle vilja ha ett alternativ som visar att jag ser dig och att jag lyssnar men att jag inte vet vad jag skall säga men samtidigt önskar av hela mitt hjärta att det snart skall bli bättre.

Jag har samma namn som du, och fick av olika anledningar heta Emma Annorlunda hela uppväxten - ibland Emma Tvärtemot efter någon barnbok. Det var inte snällt av "kompisarna" och när alla andra hade smeknamn utom jag kändes det som att mitt namn inte passade mig. Jag bytte inte förnamn men jag lade till ett mellannamn när jag fyllde arton. Det var ett namn som ingen annan hade men som betydde mycket för mig för det uttryckte något som ingen annan förstod om mig eller världen men som kändes stort och viktigt för mig. Jag väntade tills jag var myndig för att inte behöva prata med föräldrarna. Det kändes verkligen som att man får "power" när man kontrollerar sitt eget namn. Har du läst Ursula Le Guin? I en av hennes böcker så är ens "själsnamn" hemligt för den som känner till namnet på ens själ kan kontrollera en. Jag kan gå igenom min bokhylla om du gillar att läsa fantasy - jag kommer inte ihåg vilken bok det är men jag vet att jag har den i bokhyllan.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 264
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 521
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag har hört om autism är att många som har det har mera känsla om rätt och fel motför andra. Men det stämmer ju inte för...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 980
Senast: emma-vsm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp