Tror ni det är svårt...

men idak...du har ingen klon av dig själv hemma i garderoben? En som har en förkärlek till häst av typen krokodil? :angel: :D
 
Tror också det kan va svårt.
Jag är själv medryttare, men för oss va det tvärtom, det var jag som gick kurs och inspirerade sedan ägaren!
 
Tackar för att jag är populär ;) Hmm, inte en direkt klon har jag väl, men en halvklon har jag. Lillasyrran, hehe :D
Tyvärr är hon bara 12 år så du får nog vänta en sådär 10 år innan jag har hjärntvättat henne färdigt. ;)
 
Hade en tjej ute som provred igår som inte rider Ar, men är villig att lära sig, mjuk i handen och trevlig som person.
Hon ska ta en lektion för vår tränar i helgen, så nu är det bara att hålla tummarna.
 

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 943
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
632
Senast: valy
·
Ridning Har en häst idag mer nerver/känslighet än en ”vanlig” ryttare klara av? Jag har hört från min ridskola att det är svårt att få tag på...
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
452
Senast: tessan.g
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp