Bukefalos 28 år!

Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Jag tänker också på det där med träning, jag ska göra allt jag kan för att träna kroppen i form, innan jag börjar fundera på någon slags plastik. Ändå kan det vara skönt att ha i bakhuvudet att det faktiskt går att rätta till. Om jag skulle vilja.

Men jag har lite svårt att övertala mig själv, för jag har så motstridiga känslor kring det, när det gäller mig själv :crazy:
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

men så känner jag också!

nu har jag ändå tänkt i drygt ett år på om jag skulle operera magen ifall den inte blir fin igen. det är absolut sista utvägen!

skulle aldrig vilja lägga mig på operationsbordet annars.

ska slimma till kroppen lite innan en op. så man har lite fastare kropp.

inte det lättaste när man är gravid direkt :crazy:
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Fast, det är ändå skönt att ha graviditeten innan du slimmat kroppen. Kan vara ganska trist att dra på sig en massa gravkilon igen, när man äntligen lyckats bli av med dom :crazy:

Jag har precis blivit av med mina överskott, i och för sig var jag överviktig redan innan jag blev gravid, båda gångerna. Men det är först nu jag orkat ta tag i det. Man blir så förslappad mentalt av att vara gravid. I alla fall jag :o
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

detta känner jag igen efter tre graviliteter så har jag en egen pizza degs mage :crazy:

en arbetskompis till mig frågade mig om jag inte använt "trosor" som drar ihop magen igen efter förlossningen:crazy:.

hon hadde nämligen efter båda sina gravliitetera använt dessa torsor och hon är slank som en pinne inget överflödigt där inte

så då måste jag fråga finns det någon som använt eller ens hört talas om dessa trosor:confused:
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Jag hart talas om det, men aldrig på nära håll. Dvs ingen bekant som haft det, ingen på typ MVC som sagt det. Jag tror jag har läst det någonstans.
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

men frågan är ju om dom endast då funkar ljust efter förlossning i sammband med ammning?

eller kan man testa efter 10 år
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

jag har också hört talas om det.

min svärmor sa det att dom fick stanna på bb i en hel vecka på hennes tid, ha en gördel på sig så magen skulle dra ihop sig bättre, inte göra något alls!

det enda dom skulle göra var att amma, annars så skulle dom vila upp sig.
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

sant!

under förra graviditeten så orkade jag helt enkelt inte bry mig, tyckte ändå att det var för sent då...hade ryggont nästan hela tiden ut så kunde inte göra så mycket...

men denna gång så kan man hålla igång bättre å sedan slimma sig efteråt.

ingen mening som du sa att göra det innan en graviditet, för oftast så håller ju inte resultatet.
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

"det var tider det" :D

Jag hade också gärna bara legat i sängen efter förlossningen. Men man får inte alltid som man vill :mad:
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

det tror jag också. det är nog något man får använda direkt när bebisen kommit ut...
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Det som kan vara bra är ju att man mår bättre, och kroppen kanske klarar en graviditet bättre om man är lite mindre. Jag skulle nog må bättre, med tanke på mitt blodtryck.

Fast under andra graviditeten åt jag mycket mindre, och tänkte på att inte gå upp mycket eftersom jag var så stor redan innan.

Man har ju igen sådant när man väl ska ner de där kilona sedan.
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

haha, det första jag gjorde när vi lämnade bb var att åka och mocka åt min häst :D

tänk om man fått åka hem å lägga sig :p
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Jag åt en kexchoklad och tänkte "sista gången jag äter en sådan här med gott samvete". Och det stämde :D
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

Jag åt en kexchoklad och tänkte "sista gången jag äter en sådan här med gott samvete". Och det stämde :D

tack för den

/ vickis som precis klämt i sig två stycken japp efter atta ha varit ut på pisserunda med hunden:devil:
 
Sv: Tror ni man någonsin kommer se normal ut igen?

haha! jag nöjde mig med en nöt cremé nu efter jag var ute med vovven. hade tänkt gå ut med honom en till tur men han har somnat. hur ska det nu gå med min motion :o
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 615
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 197
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den havsörnsunge som jag följt via webkamera flög iväg från sitt bo i fredags. Efter att ha hållit sig på samma ställe i flera månader...
Svar
6
· Visningar
1 233
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 156
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp