Tror ni på Donkens nya

Skulle gladeligen äta en Maxburgare med Mcd pommes
Hatar Max strips. Men som vi bor nu har vi typ minst 5 mil till både Max och Mcd så nu blir det Sibylla som gäller. Men bara den i närmsta orten, har provat andra Sibylla men de är inte alls lika goda som de "hemma"...

Burger King kommer inte på fråga (har nog 10 mil till närmsta) men smakar för mkt "gas" av dem.

Hellre stekbord än gas.

Men annars gillar jag lokala hak som Corner i Västervik tex. Men har några mil dit med...
I Västervik finns ett annat lokalt ställe som är ett av Sveriges bästa. Baserat på begränsad erfarenhet :grin:

Annars är nog bästa burgarna oftast hemmavid där man har full kontroll.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 354
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 875
Senast: bollen__
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 680
Kultur Här kommer ett nytt färskt extra maffigt bokbingo som vi kör från idag den 6 juni till den 30 september. Har du inte varit med...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
6 915

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp