• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Marvelon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 206
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Trotsig

Jag får nog fortsätta att vara bestämmd och ta dessa fajter.

Jaha du, känner igen det där, särskilt så som denna vinter varit fram tills nu. De kanske tycker att det är lite barnsligt med galonisar. Välj något annat eller försök stå på dig.

Oh yes! Vi har en snart åttaåring och hon vägrar just nu att äta något som helst nyttigt (dvs varm mat!) och detta trots att hon ätit samma maträtter tillagade av sin far i månader och alltid ätit med god aptit. Men nu ska det testas minsann. :crazy: Det värsta är att min man faller för provokationen och så är grälet i full gång (för det är ju han som spenderat timmar på att laga god mat). Själv bryr jag mig inte så mycket om hon äter ostkex, frukt och mackor istället för när hon väl blir hungrig så kommer hon att äta. Men visst är det frustrerande när man beställer in hennes favoritpizza på puben och hon inte ens äter den!

läste just upp ditt inlägg för maken - vi blev väldigt glada över att få vet att vi inte är ensamma med vårt matproblem med sonen 7,5 år...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 729
Övr. Barn Min tonåring når dåligt med depression och stundtals ångest. Fått dispans fr FK att jag kan vabba för hen trots åldern . Börjar... 2
Svar
25
· Visningar
1 450
Senast: gullviva
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka