Sv: TRÖTT PÅ HYRESGÄSTER!*långt inlägg*
Kom och bo hos mig då:9 jag har 2 lediha boxar serru...kanion lungt och skönt är det...love it..never igen ett stort stall kan jag tala om..
Jodu! Jag saknar mkt som vi hade förut..
men men.. ibland skiter det sig(typ alltid! *trött*)
Hoppas att du har det bra där borta.
Jag vill också ha ett eget ställe!
:smirk:
Kom och bo hos mig då:9 jag har 2 lediha boxar serru...kanion lungt och skönt är det...love it..never igen ett stort stall kan jag tala om..
dock tycler jag det är fel att hoppa på hästägarna som lata och snåla, ni får sätta det i sitt perspektiv, alla är inte evighetsmaskiner och skulle bli utbrännda om de följde ovanstående schema, tänk på att de flesta har en familj de vill se ibland också. Det är väl bara att inse att det finns ett stort behov av helinackorderingsstall. Jag har inte häst i dagsläget för att jag inte anser att jag har råd, men när jag skaffar häst igen så kommer jag leta efter ett stall där allting runtomkring blir skött så att det räcker att jag är i stallet 3-4 dagar i veckan, själv anser jag inte att jag är lat, men jag är realistisk med vad jag orkar med. Jag vet om att jag inte orkar sju dagar i veckan och vill därför ställa hästen på ett ställe där jag vet om att den får god omvårdnad sju dagar i veckan, och någon ser om det är fel på den om den blir sjuk när jag inte är där. Givetvis gnäller jag inte över småsaker och jag kommer att vara tydlig för stallägaren vilken typ av plats jag är ute efter, om det inte finns en möjlighet attt hålla häst på det här viset får jag helt enkelt låta bli att ha häst.