Tryckavlastande nackstycken

Jeps

Trådstartare
Har lånat ett PS träns som herr häst uppskattade mycket bra. Nu är det upp till mig att köpa ett eget.
Är inte direkt imponerad av kvalitén på lädret på PS och tycker de ligger alldeles för högt i pris även begagnat.
Vad för andra träns med liknande nackstycke kan ni rekommendera? Nosgrimman är av mindre vikt men bör inte vara för klumpig.

Jag skulle vilja påstå att alla märken kommit med formade nackstycken nu. Jag själv tycker att PS är för breda och har ett, inköpt på kapson, som jag gillar. Annars tycker jag att Schockemöhle har ett par stycken som ser spännande ut. Dyons tycker jag också om, ligger bättre än PS på de hästar som jag sett med båda sorterna.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 689
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Känner att jag behöver få lite input på vår situation nu. Har ett barn som fyller 6 i sommar. Vi har samsovit sen start då det kändes...
Svar
12
· Visningar
2 029
Senast: LiZH
·
Utrustning Sitter och funderar på hur man prissätter begagnad utrustning. Min tanke var att kolla upp vad andra begär för samma/liknande sak...
Svar
5
· Visningar
849
Senast: Görel
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 347
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka