Tunnare vintertäcke

I

Ior78

Letar efter ett tunnare vintertäcke som passar när det är bara någon minus grad.Vad rekomenderar ni för täcke? Under 200g, andas och vattentätt. Alla man hittar ligger på minst 200g.
 
Sembo har flera olika foder i sina täcken. Bl.a. har de något täcke som har 150 g fyllning och de andas förstås. Sök här på annonssidorna efter Sembo.
 
Jag har ett treadstonr med halvhals och bogveck och 100 grams fyllning. Det är vattentätt oxå. Tycker att de funkar jättebra, har köpt de på eko!! :)
 
Threadstone är bra täcken med en del trevliga funktioner. Tycker att det är bra täcken men de passar tyvärr inte min häst alls.
 
Horsepower Allround funkar i alla fall på min häst, men det är ju olika från häst till häst. Min lilla plutt är inte så frusen av sig så det här täcket kanske blir för kallt för din häst. Det kan jag inte svara på.

MVH/ Zanna :rofl:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina mycket gamla långkalsonger har sett sina bästa dagar och jag letar efter nya, men hittar bara en massa sportiga och tighta...
Svar
9
· Visningar
696
Senast: Fille
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: MJLee
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
448
Senast: sweep
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
849
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp