Tunt stalltäcke

Kibani

Trådstartare
Har ni några tips på ett tunt men värmande täcke att ha till hunden i stallet? Helst som täcker även magen i ett material som inte suger åt sig hö och billigast möjliga ;)

Tänker att vara löjlig med täcke är bättre än att riskera förkylning/uvi eller tänker jag snett?

Är väldigt obevandrad i täckenas värld eftersom hunden i fråga brukar ha päls så det inte behövs. Men i år har fällningen hamnat snett så hon blir naken lagom till nu när kylan kommer... :/
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Känner att jag behöver lite tips å så från folk som är mer van att täcka sina hästar. Jag ska ha min varmblodsvalack oklipp i...
Svar
9
· Visningar
1 055
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 352
Senast: machafuko
·
Utrustning Ursäkta för långt inlägg men jag måsta få skriva.:D Har förstökt söka lite runt i internet men hittar inget bra svar på mina...
Svar
16
· Visningar
3 153
Senast: Unafraid
·
Utrustning Kanske helt fel säsong nu, men tänkte vara ute i god tid. Vad använder ni för täcken till era hästar? Ni behöver inte skriva ut märken...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp