Tvättad dunväst

Reville

Trådstartare
Igår tvättade jag en dunväst och givetvis så knölade allt dun ihop sig i små klumpar i västen. Det tog ca 20 minuter innan den hamnade i torktumlaren (pga jag är lite oteknisk) och väl där i så fick den inte gå full tid pga torktumlaren är opålitlig och jag behövde åka till jobbet. Men trots att jag hade i två tennisbollar så vart det fortfarande dunklumpar, vad är problemet:confused:
Har jag sabbat den för alltid nu eller kan jag tvätta om eller bara torktumla om? Någon som har något bra tips?

Nog inga bea tips på lager men jag hade Nog tvättat om den i ett kort program , skakat den ordentligt och sen tumlat igen. Gärna med fler bollar. Jag har fem bollar :D

Vet inte om det hjälper men jag hade nog gjort så :)

Nog inga bea tips på lager men jag hade Nog tvättat om den i ett kort program , skakat den ordentligt och sen tumlat igen. Gärna med fler bollar. Jag har fem bollar :D

Vet inte om det hjälper men jag hade nog gjort så :)
Så hoppet är inte ute? Gött:D jag hade i två bollar men ska se om jag hittar några till:up:

Uppföljning: fick fatt på två bollar till, så efter fyra bollar och en ordentlig genomkörare i torktumlaren så är västen snygg och fluffig igen! Tack för alla tips:up:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 247
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 150
Senast: starcraft
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som... 2
Svar
25
· Visningar
4 838
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra... 2
Svar
33
· Visningar
12 688
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka