tvättmaskiner, installation

Angua

Trådstartare
Någon som vet vad det kan gå på att få en tvättmaskin installerad? Det finns en kontakt på väggen i badrummet samt ett rör från vattenkranen, mao hyfsat förberett för installation.

Vi har tröttnat på att ta ut tvätten skitigare än före tvätt ur den gemensamma tvättstugans maskiner..

Sv: tvättmaskiner, installation

Det är väl bara att bära in tvättmaskinen, koppla vattnet, häng avloppsslangen på rätt höjd och stoppa i kontakten. .

Så har iaf jag gjort med samtliga mina tvätt/diskmaskiner.

Ev. får man köpa en extra koppling mellan vattenkranen och slangen till apparaten ifråga.

*S* ja det lät ju komplicerat ;)

såg att elgiganten tar 400 för att packa upp och koppla in, om det innefattar att de även bär in den på plats kommer jag slå till :D 3 trappor, ingen hiss ;)

Det är det helt klart värt. Tvättmaskiner är tunga!

Kolla bara med hyresvärden/föreningen att det är OK att installera egen maskin.

Japp, har skickat fråga till dem ang tvättmaskin, förväntar mig ett ja svar då majoriteten av grannarna har det, men jag vill ha det personligen till mig också (per mail).

hurra, inte nog med att det är helt ok att ha egen tvättmaskin, värden hjälper till att koppla in den också :)
Har kollat att vattnet fungerar, men kontakten är sån att man måste skruva och ha sig för att koppla in sladden (ingen stickkontakt) och det ger jag mig inte på. Men det löste sig ju galant ändå!
Så på lördag ska vi inhandla en maskin! *längtar*

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 704
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 799
Senast: lundsbo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 704
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
2 050

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21
  • Bästa fysiska ridsportbutiken?
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka