tvättmedel...

Sv: tvättmedel...

Dessutom är det så drygt! Vår lilla burk räkte i över 1 år och då tvättade vi ganska mycket eftersom vi hade en kräkis ;)

Sv: tvättmedel...

Vi använder Grumme kulörtvätt. Hade först grumme tvättsåpa men upplever att det går minst lika bra med pulvret.

I början tvättade jag Felicias kläder för sig och då utan sköljmedel, men nu har jag blivit lat och tvättar dem tillsammans med våra och upplever inte att hon reagerar på sköljmedlet alls.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid bara tvättat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 345
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 536
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 123
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 190
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad läser du just nu?
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur