ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Va där igår, blev en del men tyckte där va ont om saker i cob storlek. :smirk:

Grimma
grimskaft
antibit
läderridvantar
fleeclindor 39:95:-
Ländtäcke 99:-
Halvtjockt täcke 329:-
2 schabrak 69:95:-/st
ridbyxor rutiga 329:- svarta 249:-

Se upp med det blåa täcket!!! ELler var de bara fel på mitt!!!
Men redan 1:a gången när jag skulle ta av det så gick hela karborrefästet där framme sönder.
Sytt med en väldigt olämpligtråd.
Det var förstås för skitigt för att lämna tillbaka o ja visste ingen som skulle dit o nu vet ja inte om de e lönt att ta de med tillbaka efter 1 år................................

ANNARS passade det väldigt bra O ÄR SNYGGT.
Men ja använder de kanppt för de verkar inte vara speciellt slitstarkt. Har träd, buskar o allt möjligt (natursaker) i min hage.

kl

Oj då, jag glömde bort den här tråden:p

Köpte iaf:
jacka
Termoridbyxor
4 par ridvantar (3 olika "sorter")
Hampa Pro, svarta
4 par ridstrumpor
2 hoppschabrak brunt&blått
Vinrött dressyrschabrak
Blå/grön 'sadelpadd'
Reflex ländtäcke
Reflexbrösta
Ridbyxor
Tröja
Hovolja
Pälsglans
Borste
Fårskinnspadd

13250152.jpg

13250153.jpg

Se upp med det blåa täcket!!! ELler var de bara fel på mitt!!!
Men redan 1:a gången när jag skulle ta av det så gick hela karborrefästet där framme sönder.
Sytt med en väldigt olämpligtråd.
Det var förstås för skitigt för att lämna tillbaka o ja visste ingen som skulle dit o nu vet ja inte om de e lönt att ta de med tillbaka efter 1 år................................

ANNARS passade det väldigt bra O ÄR SNYGGT.
Men ja använder de kanppt för de verkar inte vara speciellt slitstarkt. Har träd, buskar o allt möjligt (natursaker) i min hage.

okej, tack för tipset. Hoppas de va bara ditt de va fel på då. Med tanke på att mitt sto har ett bussigt föl som hon ska gå med hela vintern, så hoppas jag att de håller för lite iaf. ;)

Hej är det någon som vet om dom har några fleesefodrade regntäcken och vintertäcken i stl 125 nu? Hur är utbudet nu? Har dom föresten fått in vinterkläder ännu?

Kl*

ÅÅÅÅ jag ska dit på lördag:banana:

Vi ska ner till skåne och på vägen hem så ska vi åka förbi! (Jag bor vid sthlm;))

Hoppas att de har en massa roliga saker!

Hej är det någon som vet om dom har några fleesefodrade regntäcken och vintertäcken i stl 125 nu? Hur är utbudet nu? Har dom föresten fått in vinterkläder ännu?

Fleecefodrade regntäcken såg jag att dom hade iaf. Tyckte där va många regntäcken att välja på!
vinter kläder vet jag inte, kolla inte efter de. :smirk:

Har köpt ett. Det står regntäcke 676F på lappen. Det var väldigt litet i passformen OM dom nu inte skrivit o märkt fel dvs. Så köp en storlek större eller ha måttbandet med. Ännu bättre (jag river upp fast man inte får nu mera).

Dock höll detta täcke inte en säsong ens..... Men som sagt, jag har granar, grenar o skit i hagen.

La min tråd fel, så jag lägger in den här o hoppas att det blir rätt denna gång..:confused:
Var på Ullared v 31 under min enda semestervecka o kom hem med detta bla...
13667442.jpg

13667445.jpg

13666587.jpg
13666584.jpg

13667443.jpg

13667444.jpg

13666564.jpg

Fortsättning på gott o blandat..:D
Ursäkta bildbomben..:angel:
13666567.jpg

13666579.jpg

13666581.jpg

13667501.jpg
13667502.jpg

13667503.jpg
13667504.jpg

13667446.jpg

Candlegirl vad kostade chapsen & i vilka storlekar fanns dom i? :bow:

Candlegirl vad kostade chapsen & i vilka storlekar fanns dom i? :bow:

Fanns olika, men de som jag köpte kosta bara 99 kr:eek: Trodde knappt mina ögon:bow:
Är inte 100:a, men har för mig att de jag kolla på fanns i xs,s, m o large. Har själv large o jag är rätt grov o de passa mig..:bow: Annars brukar de vara lite för långa, med passade mina vader precis:)

Vem var det i andra tråden som hade köpt ett par brunrutiga transportskydd där?
Snälla släng in bilden igen eller PMa den till mig!
Vad kostade de?
Finns de nån villig själ ute i stora landet som skulle kunna kolla om det finns ett par såna som det står Sara på då? Måste bara ha ett par såna!!

*KL*
Jag var i gek*s i måndags.
Köpte:
Fårskinnspad 299:-
Läderbalsamsprej ca 40:-
D-ringsbett med kopparrullar 99:-

Ni vet nog förmodligen redan hur dessa ser ut, har varit med i alla fall förra tråden ett antal ggr.;) Men är det någon som vill se bilder så säg till.:) Jag tyckte det var väldigt utplockt men det är ju säkert för att det har varit så mkt folk där dom senaste veckorna. Skulle haft ridbyxor men hittade nästan inga i min storlek samt att jag tyckte det var för lite skoning på de helskodda, men det kasnke är jag som har konstig form, har köpt ridbyxor där innan som jag är nojd med till det priset:). Dom hade fått in nya hjälmar som jag inte har sett där innan, kollade inte så noga på dom men tyckte dom såg ut lite som de tvåfärgade euro-lite. Så nu finns det två sorters ventilationshjälmar å minst en utan. Dock kollade jag ju inte så noga så jag kan ha sett fel, är det någon som har en bild på dom nya ventilationshjälmarna så lägg in!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 439
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka