ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Jag hittade en fodrad neongul jacka med reflexdetaljer på heravdelningen för 229 kr. :banana:
Perfekt när man rör sig ute på vintern.
fanns termobyxor till oxå..

näää d trodde jag ju så klart inte att du gjorde heller!:angel:

jag är tyvärr( får man väl säga då) supernöjd me dom..köpte storlek Cob till araben ja rider o dom satt perfekt..jag har ett likadant stalltäcke sen innan som e ett sverigetäcke..men d är till den stora hästen..så nu behöver ja ju ett par i full oxå.d är lite bävernylon material i dom..verkar va bra..O BILLIGA! d gillar vi! :banana::bump:

13554665.jpg

Nån som vet om detta finns kvar? Ska dit imon nämligen :D
Pris? Storlek? osv.

Tacksam för svar! :bow:

jag var där för några veckor sen..
köpte 2 jättefina tävlingsskjortor i typ lycra material, en rosa o en blå/turkos (m vit krage på båda) 59:-
ett rosa ländtäcke som det va broderat "Kompis" jag var bara tvungen :rofl: ska ha det när jag tävlar bara för att de va så fult. 69:-
o så köpte jag matchande rosa fleecelindor 39:-
o ett par beiga ridbyxor i jätteskönt material.. 79:-

här ser man lite av tävlingsskjortan..kan fixa bilder på allt om ngn vill se. http://archive11.pixbox.se/arkivet/synligt_20/13020000-13029999/640x480/13024664.jpg?0

Klart att vi vill se bilder, skulle va kul och se på ländtäcket ;)

Kl*

Var där för första gången i går, Köpte massa saker:D

Bilder kommer senare,,om ni vill se;)

Oh boy, då är det dit man ska åka och bunkra upp då! :D

Är så sugen på att åka dit, men jag har så himla långt dit och för tillfället är jag ju utan häst dessutom.. :angel:

Ullared ÄR en ort. Jag är uppvuxen strax utanför. Det är bara "utbölingar":D som säger ortens namn istället för "den stora affärens namn" dvs GeKås.... Dessutom finns det fler affärer än GeKås på orten och man kan göra fynd i dem oxå. Förut fanns det en Ridbod men den lade ner när Gekås började med hästsaker, kanske blev den uppköpt...

Här hemma fattar nästan ingen om man säger gekås, däremot ullared ;), lite bilder vill vi se nu ju :bow:

Köpte i dag:

*Mörkblått fleecefodrat regntäcke 199 kr (fanns ej i 155 till gamledamen som jag tänkte, så jag "måste" köpa ett till den nya hästen i 135 :angel: :D )
*Flugsprej dendär turkosa flaskan
*Hästgodis!
*En tröja till mig, grå lite v-ringad

Hittade ej:

*Benskydd (fanns bara i mini-ponny och jättestor-full, inga svarta Hampa! Ville ha svarta senskydd i Cob) :mad:

var där i typ juli köpte:

grön,svart,grå rutiga fodrade ridstrumpor.
röd svettskrapa.
brunt ridspö med en typ "trekantig" flärp.
hästgodis i äppelsmak.
ljus lila grimma med ludd typ fastsytt på nackstycket och nosgrimman. sen så var det små mullehästar på hela utsidan av grimman.(dålig på å förklara men hoppas nån fattar:rofl: )
svart,grå,ljus lila ridstrumpor.
typ en refex regn jacka med ett par svarta regnbyxor till med en bred reflexrand på sidan på byxbenen.
vit t-shirt med svarta sömmar och krage(ska tävla i den)
svarta ridbyxor med en ficka.
jag har ingen egen häst så det blev ´mest saker till mig:D

ljus lila grimman:http://www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp?pf_id=SE-410202

Senast ändrad av en moderator:

Någon som vart där ngt?
Finns det mkt regntäcken, både fodrade och ofodrade? Och ungefär vad ligger täckena på? :bow:
Kvaliteten?
Har aldrig handlat täcken på gekås :angel:

Kl.

Var där i går och handlade, brukar vara mer saker där, men fick med mig lite hem iaf :d

Skrittäcke/Ridtäcke, Regntätt o fleecefodrat. 99:-
Mörkblå Grimma. 29.90:-
nosluddsett ca15-20:- (minns ej)
Helskodda Svarta ridbyxor (Jättesköna!) 229:-
Grå V-ringad, långarmad tröja. ca 80:-
Vinterjacka, Blå. (Jätte fin!!) 229:-
E-vitamin ca 90:-
Gråa Fleecelindor 4st. 39.90:- (Ingen vidare kvalité, men till dt priset så ;))
Svarta Combilindor, 49.90:- (Fina!)

Bilder kommer kanske senare, om nån vill se så kan jag fixa bilder :idea:

fick hästavdelningen mer plats när de byggde om i början av sommaren? ngn som sett nackludd i fårskinn där?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 440
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka