ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

ska till Ullared den 14 sept. Hoppas på att hitta lite fynd i byn.
Någon som vet om det finns tunnor med lock ? är lite desperat efter sånt nämligen nu :angel:

ska kanske till ullared sista helgen i september. Utökade de hästavdelningen i somras när de flyttade runt andra avdelningar? vad tror ni om fårskinnspadd, släta lädertyglar, fårskinnsludd el neoprenludd(nackstycke eller nos). har nya grejjer kommit in i deras "vanliga" sortimentet. på tradera har jag sett att flera säljer copperfield polypadd men antingen har jag varit blind eller för snål för att se deras polypaddar, finns dem bland de vanliga schabraken?

Har sett Copperfields 'polypaddar' bland schabraken, vet dock inte kvaliteten kanske ngn som har en? :bow:

japp de finns fodertunnor med lock! =)

jag kommer inte ihg vad de kostade, men jag kom ihåg att jag tänkte : oh va billigt!

jag klämde på de paddarn lite idag, och jag tror att de kan bli lite "korviga" efter nån tvätt,. men jag vet inte.

sen tyckte jag att de såg lite små ut, hade jag hittat ett i dressyr kanske jag köpt..

Jadå :)

Fast det är ju inte samma kvaliet som polypadsen.. Inte så tjocka och härliga, tyvärr fick det besöka soptunnan

Jordgubben :bump:

klämde även på fårskinnspadden idag, jätte bra verkar den! 299kr !

däremot finns inga släta lädertyglar,

Göööött! Då behöver jag inte fundera på de (om jag inte har ngn som vill skänka några till mig)

Ska leta efter ridbyxor och termoridbyxor...nu minns jag vad de va mer! En whiteboardtavla, så vi kan skriva upp foderstat osv, hoppas den klara sig i kyla bara .. haha får väl köpa några st för säkerhetsskull :angel:

okej, jag kollade faktiskt inte alls efter ridbyxorna idag.

själv köpte jag:

radital liniment.
ice balsam
hov olja
linishampoo..

rätt tråkiga grejjer, men bra att ha =)

Har de whiteboardtavlor? Kanske anslagstavlor med isf? Är i behov an en :D

jag hoppas de har de. de har ju allt annat så jag tycker de borde ha de! De har nog anslagstavlor. annars har jag en extra du nog kan få ;) hahaha

för ett tag sen så köpte jag en kombinerad faktiskt! =)

halva var anslagstavla och halva whiteboard! mycket praktisk! =)

Jag var där nyligen och köpte ett ljusblått ute täcke, 329;- tror jag. Och ett mörkblått regntäcke fodrat med fleece, kostade 299;- och det har fungerat jättebra än så länge! så här ser regntäcket ut, stl 125 och han är D-ponny

14224016.jpg

Köpte även ett regnställ i gul neon (sån som lyser i mörker) för 299;- (??), minns inte riktigt. Och ett par helskodda ridbyxor som kostade ungefär samma. görsköna att rida i :love:

14224017.jpg

var det någon som såg om det fanns ponny täcken i stl 95?

jag hoppas de har de. de har ju allt annat så jag tycker de borde ha de! De har nog anslagstavlor. annars har jag en extra du nog kan få ;) hahaha

Det låter ju lysande ;) var hittar du alla anslagstavlor? :idea:

Eve & c0pyright låter jättefiffigt ju!

Jag ska dit om några veckor :D
Får se vad jag behöver just då, fyller år snart också och då kankse jag inte behöver så mkt sen :angel:
Just nu behöver jag iaf:
Regntätt skrittäcke
Träns
Bett till B-ponnyn
Tjockt snyggt stall (tävlings) täcke
Paddar till benlindor

Tjollahopp!
Vet faktiskt inte, mamma köpte den för ja många år sen när hon bodde hos pappa. den har hängt framme med ingenting på :P haha

kan bli lite krångligt att hämta den kanske :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 440
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka