ullared fynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare M-Meduza
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 674
  • Visningar Visningar 72 854
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

KL

Har inte läst igenom tråden helt... Vet någon om det finns hjälmar där? Pojkvännen har börjar 'rida' på min ponny nu och måste självklart ha en egen hjälm :p Tänkte att eftersom allt annat där är billigt kanske de har billiga hjälmar också? Har en känsla av att hästintresset kanske inte håller i sej, och då vill man ju inte slänga ut tusenlappar på en hjälm ;) Vet någon om det finns ridbyxor i stora storlekar också? Herridbyxor är väl för mycket begärt, men man kanske kan köpa några billiga som är ganska stora så han inte klämmer ljuvligheterna :p

fanns inte så mycket bett... kommer inte ihåg så väl.

JoJimbo, det fanns endel hjälmar, och ridbyxor.. kostar ett par hundra hjälmarna.. och ja ridbyxorna runt 100-200. Tänkte inte på herridbyxor men många stora...

Det fanns raka gummibett när jag var där för nåt år sen i alla fall... Men de var väldigt tjocka, kommer inte ihåg om det fanns några andra.

Tack för svaret! Herridbyxor fanns i alla fall inte när jag avr där sist, men om man köper ett par stora damridbyxor så borde det nog funka... Vet du hur stora det fanns? :) Skulle väl behövas runt damstrl. 42/44 eller så...

baah de fanns massor av 42/44 jädra dåligt med 38or bara :( Men de löste sig:D

Så bra :) Själv köper man barnridbyxor, blir billigare då :P Haha! Är man liten så är man ;) Förresten, finns det stora läderhandskar också? Nu ska pojkvänne bli hästifierad!

brukar finnas lite oliak handskar i olika storlekar så ngt par borde väl passa men det kanske inte blir läder...

*KL*

Nån som har koll på vad det finns för täcken just nu? TYp nån som varit där i helgen el slutet av förra veckan?

Jag va där i fredags. Hittade ett bra regntäcke som jag ska ha när jag rider. Fanns enheldel utetäcken och fleecetäcken med, men kollade inte ås noga på dem.
Tyckte dock den minsta storleken jag såg va 115 cm.

*KL*

Syrran rapporterade från Ullared (hon är där just nu - jag är hemma sjuk :cry:) att ventilationshjälmarna kostade 400 någonting (jag minns ej exakta siffran, men över 400 var det iaf). Det är mao billigare att köpa en på ÖoB för 299,- ;)

Det finns bland annat tredelade bett (vet att några av er undrat).
Regntäcke m avtagbar hals för 399,-
Snygga schabrak i div färger och utföranden till bra priser (70-100,-)
Ett träns med snyggt pannband (m strass) som inte var så dyrt.
Inga förbyglar idag.
Kortärmade tröjor i "funktionsmaterial" för 60,- styck!

Det är vad min sjuka hjärna kommer ihåg just nu :p

åhhh en förbygel som jag är ute efter. Ska dit på fredag, kan ju hoppas på att de har hunnit få in lite nytt så där innan helgen....

Jag är ute efter ett vintertäcke i stl 145, lagom tjockt. Köpte ett vintertäcke (rosa :p/blått) där i somras, det verkar hur bra som helst och kostade ynka 299:- :bow:) Hoppas på fler sådana fynd.

Har även ett rutigt fleecefodrat regntäcke därifrån, även det super. Kostade 329:- om jag inte missminner mig.

Nån grimma behöver jag också.

Någon som vet om de har B-vitamin där? o isf vilket märke och pris?

En vinterjacka till mig själv skulle sitta fint nu när vintern närmar sig

+ schabrak o fårskinnspad (finns de fortfarande kvar?)

hihi blir visst en hel del märker jag........ + att jag ska köpa massa presenter ... kommer bli dyrt :o

Jag är ute efter ett vintertäcke i stl 145, lagom tjockt.

Nån grimma behöver jag också.

Någon som vet om de har B-vitamin där? o isf vilket märke och pris?

En vinterjacka till mig själv skulle sitta fint nu när vintern närmar sig

+ schabrak o fårskinnspad (finns de fortfarande kvar?)

Allt ovanstående fanns inne idag iaf.

Finns det några länd & skrittäcken inne? Någon som vet kanske :bow:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Fritid Jag har semester från onsdag nästa vecka och 3,5 veckor fram. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på och har inte heller ekonomi till... 2 3
Svar
49
· Visningar
1 889
Senast: manda
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari... 16 17 18
Svar
355
· Visningar
17 438
Senast: Cattis_E
·
Fordon Hej Buke, jag vänder mig hit då det brukar finnas så mycket kunskap utöver hästeriet. Det har börjat lysa en röd varningslampa i min... 2
Svar
21
· Visningar
1 509
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka