ullared fynd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: ullared fynd

Var där igår, urplockat på hästavdelningen tyvärr så det blev inte alls lika mke som jag hade tänkt men lite hittade jag:

Bruna knäskodda ridbyxor 149 :- (Inte så lätt att fota när man har dom på sej samtidigt... )

Duvblå fleece källquists 69:- Köpte en likadan mörkblå till kompis

Beiga helskodda ridbyxor jättesnygga! 99:-!!! (bild på skoningen)

3 st hästsvampar 8 :-

Grimskaft 20:-/st

Bruna lädershortchaps 200 :-

Fleecefodrade underbara läderhandskar 59 :-

Emin B-vitamin 49:-
Sjöbogårdens pälsglans 49:-
Hästgodis 1 kg 30:-

Lite besviken faktiskt, men nöjd med grejerna jag fick med mej! På de andra avdelningarna (kläder, smink, julklappar) hittade jag massa fina grejer!

Var där i fredags.
Reflexbrösta 49,95:-
Reflextäcke, har för mig att det bara fanns i "skritt-täckesmodell" 99:-.

Är det nån som vet om det är svårt att få tag i täcken i stl 145 och om det finns fina stalltäcken med sprund :confused:

När jag var där var det bara min storlek (125) som var utsorterad...sen 115-165 cm fanns det högar av med alla sorters täcken...jag tittade snabbt på stalltäckena men några snygga var där...

KL

Usch, det är inte bra att kolla i den här tråden, man blir ju så sugen på att åka dit men det är hela tre veckor kvar tills jag ska åka :cry: Förresten, är det någon som vet eller kan kolla om det finns dressyrgjordar i läder där? *Hoppashoppas* Annars får jag köpa dyrt här hemma :p

lördagen den 20 är det dags! ska kolla på regntäcken men jag vill INTE ha fleecefoder, utan ngt annat foder. sen ska jag ev. ha ett tjockare vintertäcke. Vill även få med mig en ny hjälm och säkerhetsväst, ngn som vet hur utbudet på västar och hjälmar ser ut för tillfället? ska ha med mig nya ridbyxor och shortchaps. satt igår och räknade på vad jag trodde det(de uppräknade grejjerna alltså;)) skulle kosta och kom upp i 3000:crazy:, och då är jag inte klar på hästavdelningen och har inte hunnit varit på någon annan avdelning!:eek:

jag var där förra hösten och då hade de rumpvärmare i fårskinn, jag skulle ha köpt en då.. kostade bara 200kr.. hoppas de får in nya denna vinter!

lördagen den 20 är det dags! ska kolla på regntäcken men jag vill INTE ha fleecefoder, utan ngt annat foder. sen ska jag ev. ha ett tjockare vintertäcke. Vill även få med mig en ny hjälm och säkerhetsväst, ngn som vet hur utbudet på västar och hjälmar ser ut för tillfället? ska ha med mig nya ridbyxor och shortchaps. satt igår och räknade på vad jag trodde det(de uppräknade grejjerna alltså;)) skulle kosta och kom upp i 3000:crazy:, och då är jag inte klar på hästavdelningen och har inte hunnit varit på någon annan avdelning!:eek:

Hjälmar har dom rätt mkt på gekås men västar har det nästan aldrig funnits så många utav typ 3 modeller varav 2 är barn som typ bara finns i små storlekar, fast kan ju bara ha vart när ja e där;)
(Är där ungefär 3 ggr i månaden:p)

Skulle någon kunna kolla om de har linfröolja där, och isåfall kolla hur mycket den kostar? Skulle var skitsnällt : ]

En kompis köpte en fårskinnsrumpis till mig för 200 kr, förra veckan. Så mysig!

:)

Åhh!! då måste jag ju åka dit snart! synd att det ska vara såå långt..

är det någon som har provat rumpvärmaren? går det att få den den ordentligt snyggt på en 17" hoppsadel?

Mina Fynd:

Ridbyxor helskodda 229:-
Fleecelindor ca 40:- (dock inte als snygg färg..)
Grå tröja ca 80:-
Väst ca 120:-
Läderhandskar ca 60:-
15406215.jpg

Ridtäcke regntätt m. Fleecefoder
15500581.jpg

(Ridtäcket är tillsalu om nån skulle vara intresserad, oandvänt! :angel:)

Men snälla! senaste tråden blev låst tack vare annonsering...Sluta annars kommer denna också bli låst :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 394
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 305
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Dressyrhingsten Skyline to B.