Ullared på lördag

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SimplePlan_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 511
Sv: Ullared på lördag

Vi var där i fredags!
Köpte bara ett träns till ena hästen, och mockgrep.

Jag saknar sadelhängare, täckeshängare, stallinredning, tillbehöv till hagen, och sånna saker!

Jo, det är sant som du säger. Som tur var hade jag fler ärenden så jag lyckades allt packa på mej rejält med saker.. :p

Jag har faktiskt sett både sadel resp. träningshängare åtminstone nån av de gånger jag vart där. Även hinkar, grepar och foderhinkar med lock. Vissa stängselgrejer med, tror t.o.m dom har haft aggregat nån vända men det beror ju kanske på. Det kanske på sätt och vis är svårare för dom att sälja sadelhängare och sånna grejer där, det är ju rätt stora grejer som är otympliga att släpa med sig hem, då kanske fler tycker att det är enklare att beställa t.ex. från Börjes.

Jag har sett både hängare, grepar, hinkar, staketstolp, eltråd, aggregat, skyltar..

Fast de byter ju sortiment STÄNDIGT också :p

Liknande trådar

Utrustning Jag ska köpa en samshield hjälm och är orolig på hur dom på min lilla ridskola kommer att reagera. Det brukar inte vara jätte mycket...
Svar
11
· Visningar
1 474
Senast: Cambiaso
·
Utrustning Låter kanske som en märklig rubrik men ni som har/haft äldre hingstar kanske förstår vad jag menar. Hingstar har ofta en större massa... 2
Svar
31
· Visningar
2 496
Senast: AW
·
Utrustning "Hjälm ska bäras vid all ridning inom tävlingsområdet. Skyddsväst får bäras i samtliga moment. Till och med utgången av det kalenderår...
Svar
4
· Visningar
1 270
Senast: Void
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 154
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31