Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Det är jag helt övertygad om att det blir, det är därför jag är skeptisk till att lyckas. Har ingen symaskin...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag klipper av mina "stroppar" :P Orkar inte med dem . Schabraket ligger stilla under iaf för mig.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Symaskin - vad är det? :angel:

Nä, blir handsömnad i sådana fall. Svårt att få till det tillräckligt starkt är jag rädd. Och att lämna in ett schabrak för sömnad som kommer att kosta mer än schabraket självt lockar inte direkt.
Får försöka sy själv och hålla tummarna!
Men jag tror inte att det är nått problem om du syr för hand heller, det är ju bara att sy tätt, och kanske sy mer än ett varv, och sy i en "ruta" och sen som ett kryss över diagonalen på den! Tror absolut att det skulle gå! Är ju värt att prova iaf..
Känner du ingen med symaskin som du kan lova annars?
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Sy med lite rejälare tråd så skall det väl gå..?
Annars kan du ju alltid höra med dem i sy-trådarna :angel:

Jag hör också till dem som inte spänner fast schabraken,
måste ju ändå ta av dem efter ridningen eftersom de brukar bli rätt svettiga så...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

En Grimma men den gick sönder på en gång.:mad:
PB300061.jpg

Var gick den sönder?
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Någon som har sett babygröna täcken på Gekås? :]
Eller i stort sett andra saker med som är babygröna. :banana:

Tack, Caboose
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag tänkte köpa en sån grimma, tyckte det verkade käckt med läderförstärkning :eek: Vilken tur att jag inte köpte den då!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag tänkte köpa en sån grimma, tyckte det verkade käckt med läderförstärkning :eek: Vilken tur att jag inte köpte den då!
Jag köpte en likadan grimma när jag var där för ca 1 månad sedan och min håller än!!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Ingen som har sett baby- eller äppelgröna täcken, grimmor, mm. på Gekås? :banana:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Är babygrön riktigt ljusgrön eller?

Jag har en massa sånna saker :p
Men nu är jag mer inne på babyblå då min kille är så söt i det,
hade skimmel innan som klädde bra i ljusgrönt ;)
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Nej, alltså. Både och, något i den färgen :3
åH, om du vill sälja billig så får du gärna PM;a mei :]
om du inte tror du ska ha det i framtiden dvs. ^_^
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Nej, alltså. Både och, något i den färgen :3
åH, om du vill sälja billig så får du gärna PM;a mei :]
om du inte tror du ska ha det i framtiden dvs. ^_^

och det är just sånt där som inte får förekomma i tråden. använd pm-funktionen direkt.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

karbinhaken flög åt pipan ..och så gick gick den av där man kan ställa den i nosen..det var så att pållan stog uppbunden och jag var inne i sadelkammaren..när jag kom ut så stog hon lös och grimman låg på backen så jag vet inte riktigt hur det hände...
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag köpte en likadan grimma när jag var där för ca 1 månad sedan och min håller än!!

precis, jag hade säkert otur..det betyder inte att alla går sönder..men synd för jag tyckte den var så fiin!:smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 510
Senast: Gunnar
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
1 300
Ska snart till Gekås och köpa massa nytt till min kommande häst. VAD är bra grejer att köpa för häst och ryttare där? Vill ju gärna få...
2
Svar
25
· Visningar
3 089
Senast: EZMK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp