Ullaredsfynd! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Åhh! va va de för stalltäcke? hur tjockt är det? fanns det i fler färger? hur ser det ut i bogen, stort, litet?
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

tror det är ett 200grams, fanns bara i orange, har höghals och satt bra i bogen på min som brukar ha problem med att de är för långa där... inte halvhals alltså utan bara hög hals
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

schabraket var ju jättefint! o stalltäcket påminnde lite om Domani täckena i tyget.. men de var en hiskelig färg, hoppas du inte ska ha det på en fux :angel:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Vet inte om jag frågat innan, men finns där bettlöst? :idea:
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

De där benreflexerna köpte jag tidigare. De var tyvärr en riktig besvikelse...
De är de mjukaste och härligaste benreflexer jag någonsin satt händerna på, men själva reflexplasten började gå sönder redan på 1-2:a ridturen och efter kanske 10 ridturer är det flagor överallt runt om på alla fyra reflexer.

Fler som har dessa och varit med om samma eller fick jag måndagsex och vågar mig på att köpa nya?
Tycker som sagt att de är så oerhört mjuka och goa!

Jag har också de reflexerna, men mina har gått sönder för att pålle slår bakbenen mot varandra. så de som använts fram är hela och de bak har små hål i själva reflexen.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

De där benreflexerna köpte jag tidigare. De var tyvärr en riktig besvikelse...
De är de mjukaste och härligaste benreflexer jag någonsin satt händerna på, men själva reflexplasten började gå sönder redan på 1-2:a ridturen och efter kanske 10 ridturer är det flagor överallt runt om på alla fyra reflexer.

Fler som har dessa och varit med om samma eller fick jag måndagsex och vågar mig på att köpa nya?
Tycker som sagt att de är så oerhört mjuka och goa!

Jag har 2 omgångar med de reflexerna och jag har inga problem med mina. Dom har inte gått sönder alls under de 1,5 åren jag haft dom.
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

Jag har också de reflexerna, men mina har gått sönder för att pålle slår bakbenen mot varandra. så de som använts fram är hela och de bak har små hål i själva reflexen.

och till anna_bpj:

Vad bra! Min slår inte ihop, så det beror inte på det utan kanske har jag bara haft otur med måndagsexemplar och kan köpa en ny omgång.
Även om det är billiga är de ju inte så billiga att det lönar sig om de inte ens håller en säsong liksom!
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

har någon sett om det finns förbygel alt hoppbrösta med brun resår på? svart eller brunt läder kvittar, mest resåren jag är ute efter :D
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

åh! precis vad jag söker! hoppas att det finns kvar när jag kommer på lördag!:D


är det något vi vill att jag ska titta efter?
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

*KL*

Jag ska åka dit den 26e (igen) :D Var där för knappt en månad sedan och då hittade jag en massa fina grejer till min pålle.

Den här gången är jag ute efter ett stalltäcke, ett svett-täcke och en massa fynd ;)

Håller tummarna för att det finns många fynd när jag ska dit.

JordgubbenfrånSkåne: Vad kostade det röd/orange stalltäcket?
 
Sv: Ullaredsfynd! :)

*kl*

Jag ska till Ullared på lördag! :banana:
Behöver shoppingtips. Finns där mycket i shettis-size nu? (Ja, jag vet att deras lager ständigt uppdateras och att det är olika från dag till dag, men ändå)

Edit: Främst ute efter det lite roligare att inhandla i utrustningsväg.

* Fleecetäcken
* Regntäcke
* Träns
* Benskydd
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
9 516
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
634
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
1 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp