Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

men lilla gumman har du inte förstått att när man åker till gekås så har man inge mä sig, man fyller bilen/bussen så mycket det bara går :p

De 300gr täcket med hals, va de grått?

Ville oxå ha de men fanns inte i 135 :(

nja...mer åt gröna hållet men det var 300gr tjockt och hade ett avtagbart halstäcke som passade min dam perfekt om hon ger fan i att beta...hehe...men jag tänkte ändå inte använda det...
Glömde skriva att jag köpte hamp pro skydden också, svarta i ponny..

SVARTA??? Det ville jag ju med ha men dom fanns inte kl 5 när jag var där. Men har brunta catago som är nästan likadana.

Haha okej,

kl

I morgon bär det av ner till Ullared för mej, mamma och stallkompisen :) Ska stå och hänga på dörrarna när det öppnar på måndag, sover på campingen så det ska nog gå :p Har 'bara' 1700 kronor att göra av med, men om jag känner mej själv kommer jag göra av med allt :angel: Bilder på fynden kommer på måndag kväll/natt eller tisdag morgon!

kl

Nu har jag ääääääntligen fixat skjuts. Ska jag bara höra med mormor om jag får låna hennes bil :D Sen bär de nog av på onsdag för då har jag mest tid över :D:D wiiiie!

Andra gången man är där på två månader. Får ta bilder på nya fynden och de ifrån förra gången för de glömde jag :D nu är jag glaaaaaaaaad :D

Här kommer mina fynd.

15931601.jpg

15931602.jpg

15931603.jpg

vändbar padd
15931604.jpg

15931605.jpg

15931600.jpg

Fina saker alla köper... :banana:

...och nu längtar man ännu mer till den 16:e, då vi skall dit och shoppa.. :)

Jag åker i övermorgon:D

En sak jag funderade på idag när jag höll på med en ny hage, finns där elstängsel och sånt?

KL

Har sett brodyr på lite saker därifrån,, kan man fixa det där?

Finns det typ webkameror och högtalare och sånt också?

Inbilliar jag mig bara, eller är de flesta schabraken högre i bakkant? Behöver schabrak som är väldigt "stelt", annars får pållen skav på manken. Behöver därför också stort utrymme fram, är det det?

:bow:

Jag ska dit på tisdag, så då jäklar ska jag shoppa loss :banana:

Inköpslistan:

Vintertäcke
Regntäcke
Terylenegrimma
Bomullsgrimskaft
Longerlina
Longerdelta
Schabrak
Benlindor
Stallapotek (termometer, jodopax, bomull m.m)
Täckgjord
Benreflexer
Hönät
Transportgrimskaft
Transportskydd
4x Hinkar med lock (5L)
Putsbox
Rotborste
Ryktsten
Ryktskrapa i metall
Pannborste
Trimkniv
Svettskrapa
Pälsglans
Hovkrats
Piggborste
Sadelöverdrag
Foderskopa
2x Ridbyxor
2x Knästrumpor
Hjälm (HAR DOM HJÄLMAR?)
Fleecevantar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 444
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 376
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda 2022