Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
nja...mer åt gröna hållet men det var 300gr tjockt och hade ett avtagbart halstäcke som passade min dam perfekt om hon ger fan i att beta...hehe...men jag tänkte ändå inte använda det...
Glömde skriva att jag köpte hamp pro skydden också, svarta i ponny..
I morgon bär det av ner till Ullared för mej, mamma och stallkompisen Ska stå och hänga på dörrarna när det öppnar på måndag, sover på campingen så det ska nog gå Har 'bara' 1700 kronor att göra av med, men om jag känner mej själv kommer jag göra av med allt Bilder på fynden kommer på måndag kväll/natt eller tisdag morgon!
Nu har jag ääääääntligen fixat skjuts. Ska jag bara höra med mormor om jag får låna hennes bil Sen bär de nog av på onsdag för då har jag mest tid över wiiiie!
Andra gången man är där på två månader. Får ta bilder på nya fynden och de ifrån förra gången för de glömde jag nu är jag glaaaaaaaaad
Har sett brodyr på lite saker därifrån,, kan man fixa det där?
Finns det typ webkameror och högtalare och sånt också?
Inbilliar jag mig bara, eller är de flesta schabraken högre i bakkant? Behöver schabrak som är väldigt "stelt", annars får pållen skav på manken. Behöver därför också stort utrymme fram, är det det?