Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 164
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Okej, blir nog en fårskinnspadd när jag åker dit.. :D
Finns ju även beskrivning hur jag fixar en egen kanal på den med :idea:.

Håller med, deras fårskinnspad är lika tjock och härig som de för närmare 1000 lappen...Där imot deras kopia på PolyPad är inte ens i närheten av orginalet...

Ska köpa en dressyrsadel imorgon så det blir gekås en snabbis i veckan - igen.

Ska ba ha fårskinnspadd, pollypadd (beig) och boots.

Vi ska åka nu i början på nästa vecka! :banana:
Och då lär (hoppas jag) de ha hyllt på med en MASSA nytt efter höstlovet! :bump:

Har dom stigläder där?
Och vilka sorters tyglar finns?
Lääängtar till jag ska dit, om ca 3 veckor :banana:

*kl*

dags för en ny kom-ihåg-grej, var ett tag sen sist

INGA annonser, prisförfrågningar eller liknande. sköt sånna grejer direkt via PM

Alltså: Anna har köpt ett fint schabrak, Lasse ska åka till gekås nästa vecka och undrar vad schabraket kostade. Lasse skickar då pm till Anna och frågar. Jättebra! tråden fortsätter!

Men så dagen efter kommer Anna och säger att schabraket var för litet, Lisa svarar i tråden med "Jag kan köpa det, hur mycket vill du ha?!", Anna svarar att hon vill ha 175kr och VIPS så är tråden borttagen.
Vad lär vi oss av den här historien?
Jo: Använd pm-funktionen! :angel:

Tycker fårskinspaddarna ser urmysiga ut :love:
Dom finns bara i en strlk lr?

Japp, men det passar de flesta ganska bra iaf! jag har haft mitt på både B-ponny, D-ponny och stor häst och det har passat allihop! :)

Är det någon som vet om finns neoprenboots och om det isf är bra kvalité/passform på dom?

KL

Ska dit i övermorgon! :banana::love:

Någon som vill ha lite "titt-hjälp"?? :d

:bow:

Dom hade stigläder i kalvskinn när jag var där.. Urmysiga! (köpte dom...):love:

Sen så har jag köpt gummityglar med stoppar som är helt ok därifrån!

Diana

Japp, men det passar de flesta ganska bra iaf! jag har haft mitt på både B-ponny, D-ponny och stor häst och det har passat allihop! :)

Är det någon som vet om finns neoprenboots och om det isf är bra kvalité/passform på dom?

jag köpte ett par superbra boots därifrån. ett par med bula invändigt för att de itne ska snurra runt. de kostade 69,90 paret tror jag(får väl nämna pris när de itne efterfrågas?), känns bekväma på insidan och slitstarkt yttermaterial. copperfield. har de på bild här de svarta på bilden självklart, de brunaktiga är gummi.

Jag med!!! Hur kommer du se ut? Hu rkänner jag igen dig? :angel::love:

Hmm... Svårt att beskriva.. 162 lång, blond, tattuering på höger arm (tre treklövrar med div. mönster) Kommer förmodligen vara endel på häst avdelningen. Hur ser du ut?

Haha okej,,...
Hmm...

Jag är blond med lite rött i och är 172 lång. Kommer gå med en blond lite mullig tjej som kan verka lite fjortisaktig. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 215
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 382
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka