Ullaredsfynd! :)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Kryptonit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 173
  • Visningar Visningar 108 166
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredsfynd! :)

Cili är några av dom tyglarna på bilden gummityglar? Om skulle vara intresserad av priset. Skicka gärna ett pm. :D

OMG vad jag längtar efter mina saker!! Och VARFÖR bad jag dig inte köpa dödskallelindorna? Jag visste ju att de fanns där o rosa + dödskallar är ju mina favoriter!!! *gaaah*

ååå glittergrimmorna! vad söta!
hade dom några travsaker då du var där?:)
hur tjockt är det rutiga täcket? ;) eller är det ofodrat?

Guuuuuud, vad fina döskallelindorna och döskalletäcket var!!! Fanns de i andra färger också, typ blått eller svart? Hur mycket foder är det i täcket?
Måååste ha!

PRISFÖRFRÅGNINGAR sker genom PM!
Du får Skicka till Henne om du vill ha reda på priset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Luuugn har inte frågat om några priser!! Skrev att om det var gummityglar kunde hon pm:a mig om priset... Jag uppfattar inte det som en prisförfrågning då det skrivs upp här. :confused:

jag har fler sånna i olika varianter, det blir en ny nästan varje gång jag är där. helt suveräna

inga gummityglar, dock vävribb med gummitrådar.
strl cob på tyglarna, jag blev helt lyrisk och struntade i materialet - cobtyglar skulle med hem :D (har alltid problem med för långa tyglar i strl full, men ponny blir nästan för korta)

enda travsakerna var käkbett och några tvådelade travbett.

ingen aning om fyllningen i täcket haha, men gissar på 300g i båda två

ska nog börja svara fler i samma, såg att det blev väldigt många inlägg av mig i rad..

Inka 90: nej, det på bilden ska hem till cämela och det som min häst ska få ska inte packas upp förrän det ska användas, så du får nog be henne fota när det kommit hem till henne.

c0pyright: lindorna finns i rosa och grått, täcket finns bara i den färgen (finns en bättre bild tidigare i tråden). ingen aning om hur mycket foder det är, men skulle tippa på 300g

det var rätt bra, så fort något tog slut fylldes det på igen. så inga hyllor stod tomma.
tyvärr rätt tråkigt schabraksortiment, fanns nästan bara vita (jag som ville ha ett brunt hoppschabrak :( )

Finns varseljackorna kvar? De gula med reflexer? Köpte ingen förra gången jag var nere men ångrade mig efter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 446
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Gnägg Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅 Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara... 2
Svar
35
· Visningar
1 394
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur