Ullaredstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ullaredstråd!

Haha då är vi två. Vi brukar åka på förmiddagen, sen går vi där inne några timmar. Så brukar vi vara hemma på eftermiddagen. Vi har väl kanske 1,5 timme dit. Dock brukar det ta längre tid om syrran är med. Fattar inte hur man kan tillbringa nästan 1 timme i ett provrum för ca 10 plagg :confused:

KL

Behöver svar snabbt!!!!

Någon som varit på Ullared senaste dagarna/veckorna och kan berätta vad de helskodda ridbyxorna där kostar och i vilka färger de finns? :)

KL

De söta flughuvorna (med ögon på) var tyvärr slut i storlek "s":(. Det är möjligt att de varit för stora för lilla shettisen ändå, för storlek "m" var gigantiska...

Jag köpte ett träns till stora pållan, en flyveil och en t-shirt till mig (halva priset = 30 kr:)).

Okej, man "ska" väl lägga in bilder så här kommer ett par halvkassa:

T-shirten (ca 30 kr):
P7110008.jpg

Tränset (229 kr):
P7110007.jpg

Ja jag va i Ullared i fredags å Shoppade m sambon & barnen så man tog ju så klart en liten avstickare ner till hästavdelningen :D
Så det blev en grimma å grimskaft,flughuva,flugpannband,manborste å så hittade ja reflex/regn chaps :d D va egentligen bara flughuva ja behövde men d ble så klart nån sakt till :angel:

Mitt bästa fynd va nock reflex/regn chapsen :d

Sen blidde d en massa till kidzen och oss, och glasögon i fabriken, men detta va till pållen å mig :D
Så jag va nöjd med dagens shopping i ullared :laugh:

En, lite, bättre bild på tränset... Det står på lappen att det är ett dressyrträns - varför då? Jag är inte riktigt insatt i alla tränsmodeller som finns, så vad är det för detaljer som gör ett träns till ett dressyrträns:confused:?

P7110009.jpg

En, lite, bättre bild på tränset... Det står på lappen att det är ett dressyrträns - varför då? Jag är inte riktigt insatt i alla tränsmodeller som finns, så vad är det för detaljer som gör ett träns till ett dressyrträns:confused:?

I mina ögon har dressyrträns ngt bredare nosgrimma, lite bling bling i pannbandet å så. Hoppträns är inte så märkvärdiga även om dom är fina. Sen är ju pullarträns ett typiskt hoppträns. Men det är i mina ögon ;) Men på ullared kanske det är så att accenträns är dresyrträns och pullar hoppträns om ni fattar vad jag menar ^^

Så länge det är läder bakom blinget är det ok, alltså inga kedjor som bara är kedjan eller liknande.

nu har jag varit där i 2 dagar & hittat en massa saker =P
Men bilderna kommer när jag är hemma igen .
Hästaffären (där uppe) hade fina saker men dyra =P!

Var på Gekås häromdagen
Mina fynd finns på: http://www.pixbox.se/alb_show_id1195084_page0.html ;)

Blev väldigt besviken på "bettväggen" Fanns nästan bara tvådelade, å jag ville ha tredelat med fasta ringar, närmast kom jag tvådelat-fasta ringar eller tvådelat-fastaringar med tungfelssticka. Blöö! Schabrakavdelningen var jag heller inte speciellt imponerad av, mossgrönt, bajsbrunt, ja almänt tråkiga färger :cry:
Men sen blev jag sur på riktigt, dom hade min hästs mineraler, å vi bor i husvagn i varberg nu, så inte så bra å köpa med 20 kg mineraler hem :( Å våran hund mat fanns med, flera kr billigare kg. Aldrig åka dit mer när man bor i husvagn!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 351
Senast: Silje
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 942
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka